TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 4 september 2019

Mycket trevligt hotell beläget nära Göta kanal. Trevlig och hjälpsam personal. Fint rum och sköna sängar. Suverän frukost i den trevliga restaurangen. Gratis parkering i direkt anslutning till hotellet. Vi tog ett dopp i hotellets pool direkt efter ankomst och därefter en kort promenad till Göta kanal med restauranger och affärer. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 62olle
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Superfint och mysigt hotell, med supertrevlig personal och goda drycker. Härlig veranda där vi avnjöt lite rött vin efter att ha vandrat ute efter Göta Kanal på kvällen när vi kom. Super sköna sängar sov som en prinsessa. Vaknade så utvilad. Frukosten var helt suverän, önskar dock att det fanns lite lugnare rum att avnjuta denna i då det lät som en skolmatsal när vi åt. Omgivningarna kändes lugna och harmoniska och fruktansvärt vackert.. Rekommenderar detta hotell och kommer att återvända hit.

Rumstips: våning tre har fina rum bakom glasdörrarna
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack piao5
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Rummen är enkla men helt ok. Att det inte finns fläkt eller luftkonditionering kan man leva med en natt eller två även i sommarhetta. Wifi fungerar inte alls, eller rättare sagt enligt receptionen fungerar inte alls i vissa rum...i våra gjorde det def inte. När vi påpekade detta sa ansvariga i receptionen att vi skulle få kompensation för detta när vi checkar ut, dagen efter vill inte personalen kännas vid ngt sådant.

Under vår vistelse går brandlarmet, mina barn, 3 & 7 år, står plötsligt utan mig då branddörren stängs mellan oss. Brandlarmet tjuter för fullt. Barnen är skräckslagna och min 3 åring helt hysterisk. Personalen har fullt upp med att dividera mellan sig och kan inte hjälpa mig hur jag ska nå de skräckslagna barnen. Helt ok m tanke på läget. Men inte en enda gång under vistelsen efter detta har ngn av personalen frågat hur vi mår eller hur barnen har det. Trots att de såg och märkte att mina barn blev helt chockade och hysteriska. När jag påpekar detta vid utcheckning får jag ett nonchalant svar tillbaka med en axelryckning. Nej, hit kommer vi inte tillbaka.

Tack NicolleS191
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Första gången vi blev riktigt besvikna på servicen. Förklaringen står att finna i en helt okunnig och förmodligen outbildad semesterpersonal utan minsta insikt om vad det innebär att jobba på restaurang. Vi hoppas att detta var ett "olycksfall" i arbetet. Vi fick själva duka av bordet för att få rum med kaffet trots att vi var näst intill ensamma i matsalen.

Tack Lansquette
Omdömet skrevs 22 juli 2019

Rummen är ok till rimligt pris. Trevligt med ett fräscht lekrum för barnen. Men maten är medioker till höga priser. Tyvärr är inte heller servicen särskilt bra, varken i receptionen eller i restaurangen.

Tack Charlotte J