View deal
Boka nu, betala på plats
eDreams225 US$
CheapTickets225 US$
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Första gången vi blev riktigt besvikna på servicen. Förklaringen står att finna i en helt okunnig och förmodligen outbildad semesterpersonal utan minsta insikt om vad det innebär att jobba på restaurang. Vi hoppas att detta var ett "olycksfall" i arbetet. Vi fick själva duka av bordet för att få rum med kaffet trots att vi var näst intill ensamma i matsalen.

Tack Lansquette
Omdömet skrevs 22 juli 2019

Rummen är ok till rimligt pris. Trevligt med ett fräscht lekrum för barnen. Men maten är medioker till höga priser. Tyvärr är inte heller servicen särskilt bra, varken i receptionen eller i restaurangen.

Tack Charlotte J
Omdömet skrevs 12 juli 2019

Hyfsat rum. TV-kanaler går knappast att titta på på grund av dålig mottagning? Suddigt och dubbel text.. Tyvärr inget de kunde göra något åt enligt personal i reception. Mycket dåligt! De kunde inte ge någon kompensation!

Tack Monika881
Omdömet skrevs 29 juni 2019 från mobil enhet

Inget märkvärdigt, sådär vegetarisk mat i restaurangen.
Vi valde att köpa till en 3rätters med vinpaket och vi fick MYCKET vin i glasen! Det hade räckt till 2 personer till
Poolen i spa-avdelningen var rätt ofräsch, det var som små hudflagor som åkte runt!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 993alicem
Omdömet skrevs 26 maj 2019

Rum ut mot vattnet rekommenderas. Åt i restaurangen på kvällen. Gott men portionerna var små och det var svårt att bli mätt på dem. Frukost jättefin med gott och annorlunda bröd samt våfflor och nutella!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Joakim P