Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Detta är bara för sjukt, vi är ett sällskap på 4 som kommer kl 11:50 till detta ställe. Vi frågar om de har lunch de säger att de har räkmackor. Vi köper då 3 räkmackor och en fralla med ost(det vegetariska alternativ som fanns). Frågade verkligen om de inte hade något annat vegetariskt. 10 minuter senare tar de fram en skylt med dagens lunch och flera alternativ. De kunde inte berättat att dagens lunch börjar 10 ?! Minuter senare. Värsta service ja upplevt. Skulle inte rekommendera denna plats till en enda människa.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 813jonase
Omdömet skrevs 11 juli 2020

Vi, tre personer, åt lunch på Kanalmagasinet den 9 juni 2020 och valde en nötfärsbiff med färskpotatis.

Nötfärsbiffen smakade som förväntat, men fyra mycket små ynka färskpotatis till detta var inte mycket att hurra för.

Lunchen var klinisk ren från vitaminer, ingen sallad, soppa eller annan förrätt. serverades. Inte heller fanns något bröd till maten och enbart vatten ingick i priset 160 kr.

Trots att det var mycket få gäster dukades inte borden av allteftersom gästerna hade avslutat måltiden.

Trivsam miljö förhöjer slutintrycket.

Sammanfattningsvis, om denna restaurang ska attrahera gäster i långa loppet och överleva rekommenderar vi att det serveras en komplett lunch med sallad, bröd och gärna en choklad eller kaka till kaffet. Den måltid och den service som vi betalade 160 kr för var definitivt inte värt sitt pris. Ta inte omvägen till Kanalmagasinet i Mem om ni är hungriga och vill äta en varierad, god o mättande lunch.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack torbj_rni730