“Bra sushi”
Omdöme om Sushi Imoni

Sushi Imoni
Rankad som nr 8 av 31 Restauranger i Söderköping
Omdömet skrevs 19 september 2020

Bra sushi där de anstränger sig lite mer än på vanligt sushi-hak, fin uppläggning. Därav en extra stjärna. Inte mysigaste interiören men det har ju sällan sushiställen...

Datum för besöket: augusti 2020
Tack ViatoremX

Omdömet skrevs 18 juli 2020

Sjukt god sushi, bättre än tex sushi yama. Det enda negativa med maten är att ibland är det rätt så lite ris i rullarna och sushibitarna. Personalen är väldigt tysta och lågmälda men ger en bra service och okej bemötande.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Elvira1234566
Omdömet skrevs 29 maj 2020

Trevligt, ställe och personal, maten smakar bra, riktigt gott, men väldigt lite ris i portionerna!. Så är du hungrig får du beställa dubbelt eller ta en korv efteråt!

Datum för besöket: april 2020
Tack T9457TDlenas
Omdömet skrevs 1 maj 2019 från mobil enhet

Än en gång får vi fantastisk sushi här. Perfekta, lagom små riskuddar som håller ihop. Ett återbesök blir självklart, när vi passerar Söderköping nästa gång.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack anettef559
Omdömet skrevs 16 april 2019 från mobil enhet

Full av fördomar gick jag med på att äta här. Sushi i Söderköping? Blev bemött av en trevlig sushikock och ett väldigt fresht interiör. Wow, vad jag blev glatt förvånad över hur bra det va. Jag äter mycket sushi i Göteborg, detta slår allt av sushirestauranger i fiskestaden. Kommer mer en gärna igen. Barnen åt kyckling spett, frugan en tia med lax o avocado, själv valde jag en stor (16 bitar) samt en rulle med friterad scampi som vi delade.

Tack för maten.

Datum för besöket: april 2019
1  Tack 54_rjana

Resenärer som tittade på Sushi Imoni tittade också på

Söderköping, Östergötlands län

Besökt Sushi Imoni? Berätta vad du tyckte!