“Glutenfria pannkakor och glass i stora lass”
Omdöme om Smultronstället

Smultronstället
Rankad som nr 1 av 1 Efterrätter i Söderköping

Jag åt en typ sorbetglass med jordgubbar och frukt och med passionsfrukt på toppen. Den var mycket god. Gubben åt glutenfria pannkakor med glass och grädde och jordgubbar. Han tyckte det var väldigt gott. Personalen var serviceinriktad och humoristisk. Vi rekommenderar verkligen Smultronstället och har vi vägarna förbi Söderköping igen, så blir det garanterat ett till besök här.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 545janettea

Omdömet skrevs 30 april 2021 från mobil enhet

Kan inte bli bättre, super stora och goda glassar. Verkligen något som passar alla. Väldigt hudvänligt dessutom! Hunden fick en egen glass av personalen

Datum för besöket: april 2021
2  Tack babysthlm
Omdömet skrevs 11 april 2021

Bara en massa billiga ingredienser som man serverar på ett snyggt sätt. Mådde dåligt efter en halv glass

Datum för besöket: augusti 2020
Tack MarianneL1589
Omdömet skrevs 8 mars 2021

Fantastiskt ställe för både barn och vuxna. Glass, glass i stora lass och vissa är verkliga kreationer !

Datum för besöket: maj 2020
Tack MikaelS562
Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Vi kom tydligen vid rätt tidpunkt en söndag, för att äta en av de många glassmenyerna. Det gick smidigt att beställa, och rimligt snabb servering, men vilken lång kö, för att få bord, kanske beroende på Corona.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Christer S

Resenärer som tittade på Smultronstället tittade också på

Söderköping, Östergötlands län

Besökt Smultronstället ? Berätta vad du tyckte!