“Goda hamburgare”

Har du en bild?
Lägg till den.
MAX
Rankad som nr 80 av 127 Restauranger i Eskilstuna
Beskrivning: Välkommen till MAX i Eskilstuna - Västerleden vid E20, med Drive-in!
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Här stannade och åt på resa mot Nora. Personalen var trevlig och det gick väldigt snabbt att få maten. De missade morötter med vi sa till så det gick bra att få dem i efterhand. Vi kommer görna tillbaka.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Michellecamilla

Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

Burgaren med Halloumiost kan vi inte rekommendera. Den var torr seg och smaklös.
De lux Halloumi var lika miserabel.
Besöket igår var en besvikelse!
Det finns andra Max restauranger som serverar betydligt godare mat. Personalen var dock trevlig.
Vi fick en heldel goda skratt tillsammans under vårt besök vid restaurangens spelhörna.
Tråkigt att lämna ett sånt här omdöme men förhoppningsvis leder det till bättre mat...

Datum för besöket: april 2017
Tack NinnaCarina63
Omdömet skrevs 10 oktober 2016 från mobil enhet

Ledsen att säga det, men Max i Eskilstuna var nog det sämsta Max jag besökt. Vi var 4 stycken som var där också åt, ALLAS hamburgare var svartbrända. Sopsorteringen var överfull dessutom.. vill inte vara en gnällpotta, men det var inte bra.

Datum för besöket: september 2016
Tack J8M7K
Omdömet skrevs 29 juni 2016

Lätt tillgänglig vid E20 ligger denna restaurang. Rent och snyggt samt trevlig personal som fixar till snabbmaten på ett bra sätt.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Kax09
Omdömet skrevs 20 september 2018

Datum för besöket: juli 2018

Resenärer som tittade på MAX tittade också på

Eskilstuna, Södermanlands län

Besökt MAX? Berätta vad du tyckte!