“Mexican favorit place”
Omdöme om Papas Tapas

Papas Tapas
Boka med
Papas Tapas har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 144 Restauranger i Eskilstuna
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Bra service kul personal och gemytligt ställe med en bra meny. Centralt i stan med en trevlig backficka

Tack Lasse402

Omdömet skrevs 3 augusti 2018

Första gången vi besökte papas tapas blev vi glatt överraskade av den sanslöst goda maten. Två månader senare återvände vi till Eskilstuna med sikte på tapas som vi längtat efter sen vi var här sist. Inte en lika kul upplevelse.... vi möttes av en trevlig tjej som genast visade oss till bords fick beställa och maten som kom ut dock i en konstig ordning och med en rätt i taget. Lite som att först kom varmrätten sen kom tillbehören och sist kom förrätten.... vi beställde tre tapasrätter var som faktiskt inte var bra utom oxfilé spetten och calamaresen som var goda. 2 st räkspett med fyra mycket små räkor
för 80kr.. en nachotallrik med en tomat skuren i fyra delar lite rödlök och dränkt i nån blaskig vitlökssås och massa ost. Cesadilla med kycklingfärs som var så översaltad och så mycket smält ost att det bara växte i munnen. Vi blev riktigt besvikna. Fast tråkigast av allt var nog servitrisens attityd då vi sa att maten inte var bra. Vi bad om att få betala, ingen ursäkt bara en suck och inget avdrag på notan för den oätna maten. Hon tog betalt kastade kvittot lite nonchalant på bordet och önskade oss en ”trevlig helg”
Ny oerfaren kock eller så hade kocken en riktigt dålig dag?
Troligen kommer vi inte att återvända hit, synd för maten var verkligen såååå bra vid vårt första besök.
En annan konstig detalj var att de serverade asiatiska räkchips till andra gäster??
Var det månne en asiatisk kock i köket som lagade spanskt denna dag?

Tack Heiblo
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Mycket kompetent och supertrevlig personal. Snabba med menyer och tillagning. Maten var jättebra & desserten var himmelsk god. Trevlig musik och mysigt ställe. Absolut värt pengarna? Kommer rekommendera alla jag känner att äta här. Tack vare denna kväll så blev våran årsdag ännu bättre

Tack Spirit Of Hope U
Omdömet skrevs 8 juli 2018

På Papas Tapas får man personlig service, vällagad god mat och god dryck i en mysig restaurang med uteplats, även inglasad uteplats!
rekommenderas varmt!!

Tack roberthT6607OE
Omdömet skrevs 25 juni 2018

Maten alltid vällagad och rejäla portioner, många rätter att välja på. Snabb service och skön stämning. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Ett ställe man gärna återkommer till!

Tack lars868

Resenärer som tittade på Papas Tapas tittade också på

Eskilstuna, Södermanlands län

Besökt Papas Tapas? Berätta vad du tyckte!