“Firade vår 1-årsdag i Eskilstuna.”
Omdöme om Papas Tapas

Papas Tapas
Boka med
Papas Tapas har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 144 Restauranger i Eskilstuna
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Mycket kompetent och supertrevlig personal. Snabba med menyer och tillagning. Maten var jättebra & desserten var himmelsk god. Trevlig musik och mysigt ställe. Absolut värt pengarna? Kommer rekommendera alla jag känner att äta här. Tack vare denna kväll så blev våran årsdag ännu bättre

Tack Spirit Of Hope U

Omdömet skrevs 8 juli 2018

På Papas Tapas får man personlig service, vällagad god mat och god dryck i en mysig restaurang med uteplats, även inglasad uteplats!
rekommenderas varmt!!

Tack roberthT6607OE
Omdömet skrevs 25 juni 2018

Maten alltid vällagad och rejäla portioner, många rätter att välja på. Snabb service och skön stämning. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Ett ställe man gärna återkommer till!

Tack lars868
Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

Gott käk. Oxfilé-spettet och burgaren rekomenderas på lunchen. Tapas är juste på kvällen. Mycket folk på lunchtid.

Tack RaggeRagnarsson
Omdömet skrevs 3 maj 2018 från mobil enhet

Charmig tapasrestaurang mitt i Eskilstuna! Oftast fullsatt så att boka bord rekommenderas. Är det fullsatt kan man ta en drink i systerbaren Andra Sidan i väntan på ledigt bord!

Tack Anitha W

Resenärer som tittade på Papas Tapas tittade också på

Eskilstuna, Södermanlands län

Besökt Papas Tapas? Berätta vad du tyckte!