“God mat och helt ok lokal”
Omdöme om Papas Tapas

Papas Tapas
Boka med
Papas Tapas har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 144 Restauranger i Eskilstuna
Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

Gott käk. Oxfilé-spettet och burgaren rekomenderas på lunchen. Tapas är juste på kvällen. Mycket folk på lunchtid.

Tack RaggeRagnarsson

Omdömet skrevs 3 maj 2018 från mobil enhet

Charmig tapasrestaurang mitt i Eskilstuna! Oftast fullsatt så att boka bord rekommenderas. Är det fullsatt kan man ta en drink i systerbaren Andra Sidan i väntan på ledigt bord!

Tack Anitha W
Omdömet skrevs 14 april 2018 från mobil enhet

Maten är fantastisk och levereras med hjärta och skratt. Har provat allt möjligt på menyn och inget annat än smaksensationer har levererats.
Otroligt familjär känsla och härligt sorl. Ett måste att äta här om ni är i Eskilstuna ✨✨✨✨

Tack Tom K
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Familjär och hemtrevlig atmosfär. Fullt med allehanda prylar i tak och på väggar med anspelning på Spanien. Bra prisbild på menyn, maten som serverades var välgjord och smakrik. Trevlig ägare som för dagen serverade oss. Men först var vi osäkra på om vederbörande var gäst eller anställd; varför inte en enhetlig och lite mer proper outfit...? Men vi är nöjda med besöket, kommer gärna tillbaka!

Tack sanpallus
Omdömet skrevs 21 februari 2018

Vilket toppenställe! Maten var jättegod - priserna var bra - personalen fantastisk. Men boka bord. Det är fler än vi som vet att det här är ett bra ställe. Personalen tog sig tid att prata och det var en mycket familjär stämning. Jag tror att alla på restaurangen kände sig oerhört väl mottagna.

Tack GillWestergard

Resenärer som tittade på Papas Tapas tittade också på

Eskilstuna, Södermanlands län

Besökt Papas Tapas? Berätta vad du tyckte!