“En pärla i lilla staden”
Omdöme om Papas Tapas

Papas Tapas
Boka med
Papas Tapas har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 144 Restauranger i Eskilstuna
Omdömet skrevs 14 april 2018 från mobil enhet

Maten är fantastisk och levereras med hjärta och skratt. Har provat allt möjligt på menyn och inget annat än smaksensationer har levererats.
Otroligt familjär känsla och härligt sorl. Ett måste att äta här om ni är i Eskilstuna ✨✨✨✨

Tack Tom K

Omdömet skrevs 1 mars 2018

Familjär och hemtrevlig atmosfär. Fullt med allehanda prylar i tak och på väggar med anspelning på Spanien. Bra prisbild på menyn, maten som serverades var välgjord och smakrik. Trevlig ägare som för dagen serverade oss. Men först var vi osäkra på om vederbörande var gäst eller anställd; varför inte en enhetlig och lite mer proper outfit...? Men vi är nöjda med besöket, kommer gärna tillbaka!

Tack sanpallus
Omdömet skrevs 21 februari 2018

Vilket toppenställe! Maten var jättegod - priserna var bra - personalen fantastisk. Men boka bord. Det är fler än vi som vet att det här är ett bra ställe. Personalen tog sig tid att prata och det var en mycket familjär stämning. Jag tror att alla på restaurangen kände sig oerhört väl mottagna.

Tack GillWestergard
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Fruktansvärd mat. Valde snitzel med pommes och chilibea. Blev fruktansvärt besviken på maten. Färdig snitzel med mjuka degiga pommes. Trodde att de kunde panera sitt eget kött. Hade samma känsla när jag åt sist för typ 2 - 3 år sedan. Blir definitivt något fräschare ställe nästa gång.

Tack mariaskogis
selma2323, Ägare på Papas Tapas, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2018

Mycket tråkigt att du du fått dålig mat vid båda dina besök samt konstigt att du inte inf personalen då hade du fått dina pengar åter.

Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Grymt god mat och jätte trevlig personal. Stor meny med många olika rätter att välja mellan så som tapas eller andra rätter

Tack Therese A

Resenärer som tittade på Papas Tapas tittade också på

Eskilstuna, Södermanlands län

Besökt Papas Tapas? Berätta vad du tyckte!