“Firade systers 70 årsdag, vilket hon blev mycket nöjd med på Akropolis”

Restaurant AKROPOLIS
Rankad som nr 17 av 127 Restauranger i Eskilstuna
Kök: Grekiskt
Beskrivning: Kin Kitchen erbjuder het, smakrik och spännande mat med asiatisk prägel på tre platser i Eskilstuna kommun. Varje dag serverar vi lunchbuffé men du kan även beställa från vår omfattande meny; antingen på plats, över telefon eller via vår smidiga app. Boka ett bord eller kom förbi på lunch så lovar vi att servera en smakupplevelse utöver det vanliga!
Omdömet skrevs 15 maj 2021

Stort urval av mat från många länder, med grekiskt som huvudsakligen kanske mest på en grekisk restaurang.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Lisbeth B

Omdömet skrevs 5 december 2020 från mobil enhet

Vi var några vänner som gick hit en lördag kväll. Allt var kanonbra, både mat och service. Fast vi åt olika rätter allihopa. Rekommenderas starkt

Datum för besöket: november 2020
Tack 851ivar91
Omdömet skrevs 3 december 2020

Trevlig atmosfär, både inne och ute. Mycket god mat men tiden att vänta från beställning till levererad rätt blev alldeles för lång…och då var restaurangen inte mycket mer än halvfylld om man räknar antalet människor inne och ute.

En steg högre betyg om vi inte varit tvungna att vänta så länge...

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack MrMag1962
Omdömet skrevs 14 september 2020

Tyvärr blev vi i ett sällskap så illa bemötta att vi gick därifrån. Tyvärr för att det var bara en person i personalen som gjorde att vi alla kände att det inte skulle kännas bra att äta där. Aldrig mer!

Datum för besöket: september 2020
Tack 667erlandl
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

En av servitriserna va proffsig men allt det andra får inget till övers. Smaklös mat, trist kött och potatisgratäng som va torr och smaklös. Byt ut koken eller kokarna förnya menyn eller ta bort ala cart från menyn om man inte klarar av att fixa till köttet som man beställer. Skickade tillbaka köttet 2 gånger och 3:e gången beställde något annat som koken inte kunde misslyckas med. Även den rätten va smaklös. Tur att de hade bra viner. Servitrisen tog bort en maträtt från notan men det hjälper inte, tyvärr så Kommer vi aldrig mer tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack C7984AKivanb

Resenärer som tittade på Restaurant AKROPOLIS tittade också på

Eskilstuna, Södermanlands län

Besökt Restaurant AKROPOLIS? Berätta vad du tyckte!