Kostnadsfri avbokning till den 22-02-05
Priceline96 US$
CheapTickets103 US$
FindHotel
Omdömet skrevs 18 mars 2020

Här kommer jag bo igen. Rummen små men helt klart godkänt att bo med hund.
Nära till idrottshallen. Natur runt knuten. Trevligt café. Bra promenadvägar. Trevlig personal, rent och fräscht.
Bra att ha bil om man åka in till centrum, tog ett par minuter.

Datum för vistelsen: mars 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack annamarianygards
Lotta L, Manager på Sure Hotel by Best Western Vilsta Sporthotell, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2020

Så härligt att höra att du och dina hundar hade en bra vistelse hos oss. Varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Hyrde en sexbäddsstuga som stod sig bra jämfört med motsvarande stugor på andra campingar. Det var svårt att hitta stugor med flera rum och möjlighet till dubbelsäng i närområdet, men här fanns det. Höll rimlig temperatur trots sommarvärmen.

Ont om avställningsyta för saker och mat som ej behöver kylskåp. Hade hellre haft en hylla där det ena kylskåpet stod. Även badrummet saknade avställningsutrymme, hade gärna sett en hylla ovanför handfatet.

Även om denna camping inte är har den mest natursköna omgivningen (besökte inte friluftsområdet i närheten) var miljön ändå helt ok och det var bra med ett bad nära.

Bra wifi i stugan. Saknade rullgardin på loftet.

Tack Petra M
Lotta L, Manager på Sure Hotel by Best Western Vilsta Sporthotell, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2019

Hej Petra. Så roligt att höra att ni haft en bra vistelse hos oss. Och tack för alla tips till förbättring.

Varmt välkomna åter till oss.

Omdömet skrevs 18 juli 2019 från mobil enhet

Enkelt, men precis vad vi behövde. Lugn miljö, mycket fint läge. Bra med gratis parkering. Trevlig personal. Lagom mjuk säng. Fräsch frukost, med allt vi vuxna önskade. Barnen saknade dock nutella (men det tycker jag var bra att det inte fanns).

Tack Amp20182018
Lotta L, Manager på Sure Hotel by Best Western Vilsta Sporthotell, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2019

Vad härligt att ni hade en lugn och trevlig vistelse hos oss.
Vi vill att våra gäster ska trivas hos oss. Ni är varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 8 juli 2019

Hotell med enkel standard. Det var bekväma sängar och rent på rummet. Badrummet/duschen skulle behöva renoveras dock. Mycket bra med gemensamt kök om man vill laga mat eller förvara något i kyl/frys. Tycker dock inte bilderna gör miljön rättvisa ! Mycket mysigt område nära ”city” med promenadstråk, badstrand,skidbacke och massa andra sportaktiviteter . ”Sportbaren” hade helt okej mat, men kändes lite ”sunkigt” och omodernt. Ganska oengagerad personal.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Happiness54838143974
Lotta L, Chef på Sure Hotel by Best Western Vilsta Sporthotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2019

Tack för er vistelse hos oss. Vi tar till oss vad alla våra gäster tycker om sin upplevelse hos oss. Och vi vill att våra gäster ska tirvas hos oss och i vår vackra natur som vi har alldeles intill.
Varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 26 maj 2019

Stugan var inte städad vid ankomst. Flera saker i stugan var sönder, det läkte vatten ut från badrummet när man duschade. Området dåligt skött och sunkigt. Personalen var inte bemötande vid klagomål. Alldeles för dyrt för de boendet! Hit åker jag inte fler gånger..

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack MariaK920912
Lotta L, Chef på Sure Hotel by Best Western Vilsta Sporthotell, svarade på det här omdömetSvarade 27 maj 2019

Hejsan Maria. det var mycket tråkigt att höra att er vistelse hos oss ej var till belåtenhet. Jag hoppas ni sade till direkt när ni anlände till stugan att den ej var ren så vi kunde åtgärda misstaget.
Vi tackar dig för att du delar med dig av dina synpunkter. Vi vill gärna veta hur våra gäster upplever sin vistelse hos oss.
Vi önskar dig en mycket trevlig och härlig sommar