“Positiv upplevelse”

Agra Indisk Restaurang
Rankad som nr 9 av 141 Restauranger i Eskilstuna
Kök: Indiskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Det var min andra tredje gång jag ätit indiskt och har ingen koll på vad smakerna innebär, fick därför tips av servitören. Smaken var god, portionerna rejäla och brödet till smakade bra. Servicen var trevlig och Ok. Inredningen kanske inte världens mysigaste men helheten kändes klart prisvärd. Blir fler besök

Tack Hans S

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Tycker man om indisk mat som är mjuk och mild är detta restaurangen för dig. Vill du ha liv och passion i din indiska mat ska du inte äta här. Som ny i stan inhandlades både butter masalla och vindaloo som smaktest. Tyvärr gick det knappt att utröna vilken som vilken baserat på smaken. Kommer inte återvända.

Tack Icefire79
Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Biryanin smakade bra!
Trots lite folk i restaurangen, så blev uppätna tallrikar kvar alldeles för länge på bordet
Kulfi-glassen var ett skämt, hade säkert legat flera år i frysen

Tack Micke-Flodin
Omdömet skrevs 6 oktober 2017 från mobil enhet

Absolut godaste indiska maten Eskilstuna! Framför allt deras nr. 2 på lunchmenyn Tikka Masala. Rekommenderas såååå varmt.

Tack S L
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt middag på kvällen från meny. Riktigt god mat, inget fusk med kryddorna, precis som det ska vara. Smarriga såser.

Tack Åke E

Resenärer som tittade på Agra Indisk Restaurang tittade också på

Eskilstuna, Södermanlands län

Besökt Agra Indisk Restaurang? Berätta vad du tyckte!