“Lunch”
Omdöme om Royal Oak Ale House

Royal Oak Ale House
Rankad som nr 48 av 127 Restauranger i Eskilstuna
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Enkel bra service i fin pub miljö man kan äta utomhus eller inne det finns mycket drycker att välja på

Datum för besöket: augusti 2021
Tack bok708

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Hamburgaren var garanterat frysköpt. Torr,tråkig och smaklös. Billig ost,en sallad, en tomatskiva och lök, 149 kr.
Pommesen var dock goda,men absolut inte värt priset över huvudtaget.

Datum för besöket: juli 2020
Tack eves257
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö och bra sittplatser både ute och inne. Tunnor och bord blandat inne Få tapkranar men mycket i kylarna.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack ingmare2017
Omdömet skrevs 6 maj 2019 från mobil enhet

Mycket god biffpasta med lite sting i.
Dock fick vi ingen matro när vi satt på uteserveringen då folk förmodligen hade AW och liknande,men inget som är restaurangens fel givetvis!
Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma och vi gick därifrån mätta och belåtna!

Datum för besöket: april 2019
Tack eves257
Omdömet skrevs 13 oktober 2018

Stort utbud av öl och mycket välsmakande hamburgare i en härligt engelsk miljö. Ofta en hel del folk även mitt i veckorna. Bra läge mitt i stan.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack RobbanSBG

Resenärer som tittade på Royal Oak Ale House tittade också på

Eskilstuna, Södermanlands län

Besökt Royal Oak Ale House? Berätta vad du tyckte!