Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com129 US$
Priceline129 US$
eDreams129 US$
Travelocity129 US$
Trip.com134 US$
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Bra frukost, bra läge, sköna sängar, trevlig personal!

Tyvärr väldigt mycket ljud från omkringliggande barer och restauranger vilket gjorde det svårt att sova, hade valt annat hotell om jag vetat om det innan.

Tack sooofer
Anki Gürler, Annan på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2021

Hej Sofia,

Jag är glad att du gillar vårt hotell, frukost, sängar och vår trevliga personal det gläder oss alla mycket.
Med vårt centrala läge har du shopping, nattklubbar, många helgaktiviteter, inom bekvämt promenadavstånd. Dock kan det medföra, framför allt på helger, att ljud från nattklubbar når vårt hotell, vilket kan verka störande.
Jag vill ändå passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Allt mycket bra förutom duschen, vattnet rinner ut över hela marmorgolvet som blev glashalt. Det var varmt på rummet trots fläkten. Man får en voucher för varje natt man bor vill kunna utnyttja ev. flera samtidigt och inte behöva gå till puben fler dagar så var det tidigare.

Tack christinasahlen
Anki Gürler, Annan på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2021

Hej Christina,

Tack för ditt omdöme. Det gläder oss att du uppskattar vårt hotell. Tack för att du uppmärksammade oss om att det blir halt vi kommer att se över våra duschutrymmen och se om något behöver åtgärdas. Jag vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Trevlig personal
Fint rum
Fin utsikt

Man kan ordagrant höra vad folk säger ute på gatan trots att man bor på våning tre (mot gatan). Inte alls bra om man vill sova gott.
Ingen bra Corona-anpassning på frukosten. Trångt.
Tråkig frukost med för dålig råvaror. Ingen lyxig känsla.
I gymmet funkade inte löpbanden och det fanns ingen information om det.
Vissa städningsområden lämnar lite att önska (som ventilation i badrum och tex eluttag i gymmet).

Kommer inte bo här igen i Eskilstuna. Om jag åker till Eskilstuna igen letar jag hotell med högre standard. Vi är två vuxna och två barn (4 och 5,5 år).

Tack C9596ZUcarolinan

Hej,
Först vill jag säga att det gläder oss att ni uppskattar våra rum och personal. Vill man ha ett tystare rum så kan man välja ett rum in mot gården istället för ut mot gatan. Hör gärna av dig till vår reception vid nästa vistelse så hjälper vi dig att boka rum. Under vissa tider på frukosten så kan det bli lite mer gäster. Vi informerar vid incheckning vilken tid som det är lite lugnare ifall man har möjlighet att anpassa vilken tid man äter frukost. Jag hoppas att ni väljer att ge oss en ny chans vid ert nästa besök i Eskilstuna och passar på att önska er välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Ingen luft i rummet , saknades luftkonditionering, tur det inte var 30 grader varmt , hade svårt att sova ändå! De har små tvål klumpar som du använder för att tvätta händerna vilket är ohygieniskt i dessa tider. Annars bra utrustad rum o tyst in mot gård. Bra frukost med mycket att välja på.

Tack 19katarinab

Hej Katarina,
Roligt att du uppskattade vår frukost! Nu på sommaren kan det bli lite varmare på rummen men jag är ändå glad att du fick en bra vistelse hos oss. Varje gäst får en ny tvål och det finns även extra tvål att hämta utan kostnad i vår reception om man bor fler på rummet och inte vill använda samma tvål. Jag vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Jättetrevlig personal, toppklass av service, sköna sängar, jättegod och stor frukostbuffé, perfekt läge och fint hotell. Ber alltid om att få ett rum med utsikt emot sjön och dem ger det också. Rekommenderar jättemycket!

Tack matildahall96

Hej Matilda,
Stort tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss mycket att du alltid har en fin vistelse hos oss.
Varmt välkommen tillbaka.