Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com148 US$
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Trevlig personal
Fint rum
Fin utsikt

Man kan ordagrant höra vad folk säger ute på gatan trots att man bor på våning tre (mot gatan). Inte alls bra om man vill sova gott.
Ingen bra Corona-anpassning på frukosten. Trångt.
Tråkig frukost med för dålig råvaror. Ingen lyxig känsla.
I gymmet funkade inte löpbanden och det fanns ingen information om det.
Vissa städningsområden lämnar lite att önska (som ventilation i badrum och tex eluttag i gymmet).

Kommer inte bo här igen i Eskilstuna. Om jag åker till Eskilstuna igen letar jag hotell med högre standard. Vi är två vuxna och två barn (4 och 5,5 år).

Tack C9596ZUcarolinan
Anki Gürler, Annan på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2021

Hej,
Först vill jag säga att det gläder oss att ni uppskattar våra rum och personal. Vill man ha ett tystare rum så kan man välja ett rum in mot gården istället för ut mot gatan. Hör gärna av dig till vår reception vid nästa vistelse så hjälper vi dig att boka rum. Under vissa tider på frukosten så kan det bli lite mer gäster. Vi informerar vid incheckning vilken tid som det är lite lugnare ifall man har möjlighet att anpassa vilken tid man äter frukost. Jag hoppas att ni väljer att ge oss en ny chans vid ert nästa besök i Eskilstuna och passar på att önska er välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Ingen luft i rummet , saknades luftkonditionering, tur det inte var 30 grader varmt , hade svårt att sova ändå! De har små tvål klumpar som du använder för att tvätta händerna vilket är ohygieniskt i dessa tider. Annars bra utrustad rum o tyst in mot gård. Bra frukost med mycket att välja på.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack 19katarinab

Hej Katarina,
Roligt att du uppskattade vår frukost! Nu på sommaren kan det bli lite varmare på rummen men jag är ändå glad att du fick en bra vistelse hos oss. Varje gäst får en ny tvål och det finns även extra tvål att hämta utan kostnad i vår reception om man bor fler på rummet och inte vill använda samma tvål. Jag vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Jättetrevlig personal, toppklass av service, sköna sängar, jättegod och stor frukostbuffé, perfekt läge och fint hotell. Ber alltid om att få ett rum med utsikt emot sjön och dem ger det också. Rekommenderar jättemycket!

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack matildahall96

Hej Matilda,
Stort tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss mycket att du alltid har en fin vistelse hos oss.
Varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Jag bokade in mig på detta hotellet för att fira min födelsedag. Personalen har verkligen lyssnat på mina önskemål och rummet vi fick överträffade allt jag hade önskat. Receptions personal var super trevlig och vi fick rummet tidigare både med utsikt mot vattnet och ett superfint fruktfat. Man mörker att de verkligen sätter gästen i fokus .

Tack Melodyy1994
Anki Gürler, Annan på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Hej Melodyy,
Stort tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss mycket att du uppskattar vårt hotell, service och att du fick en perfekt födelsedag!
Varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Rummet väldigt litet med en vanlig dörr till angränsande rum, vilket gjorde det obehagligt lyhört! Fransk balkong ner mot vattnet med en trevlig utsikt, dock väldigt ljudligt av både trafik och människor! Väldigt varmt rum med dålig ventilation, en mindre fläkt fanns men den gjorde nog varken från eller till för värmen. Svårt att ha öppet pga ljudet dessutom så vi fick välja mellan pest eller kolera på nätterna.

Sängen kändes äldre och lite nerluggen, men var hyfsat skön. Låga kuddar som lätt tappade överdraget. Fanns tydligen en kuddmeny men receptionen behövde kontaktas och där var det ständig kö eller fanns ingen personal på plats så avstod att krångla med detta. Hade dock föredragit om det hade funnits lite olika alternativ på de 4 kuddarna som fanns i sängen.

Badrummet var stort, dock väldigt ofräsch duschvägg med något oförklarligt brunt gegg längs hela nederkanten. Handdukstorken gick inte att minska i värme vilket kan ha bidragit till värmen på rummet. Otroligt dåligt tryck i duschen, gick inte att tvätta ett långt tjockt hår överhuvudtaget!
Dåligt städat överlag. Heltäckningsmattan var fläckig och kändes ofräsch, men döljer troligtvis damm på golvet effektivt! Trasig stol på rummet, ger ett ganska sunkigt intryck!

Frukosten var bra men bullrig och trång. Ingen tog handsprit och ingen personal fanns för översyn och inslussning vid buffén. Det bjuds dessutom på en ljudridå i form av musik i hela restaurangen vilket bidrar till en miljö som inte fungerar om man har en hörselnedsättning, kan vara värt att tänka på.

Personalen var trevlig och tillmötesgående men helhetsintrycket blir ändå att vi ej kommer att återvända och vi rekommenderar det inte till andra.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack vildoliv
Anki Gürler, Annan på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2021

Hej Vildoliv,
Ett stort tack för att du har tagit dig tid att framföra dina kommentarer om ditt besök helt nyligen här hos oss. Vad tråkigt att höra att vi inte levde upp till dina förväntningar och fick visa oss ifrån vår bästa sida.
Vi tar till oss detta och självklart är städningen en av de viktigaste delarna i vår verksamhet. Vi lovar att följa upp bättre och jag kommer att vidarebefordra dina kommentarer om städningen till vår husfru.
Vi har som du påpekar en kuddmeny och det går bra att ringa till vår reception så ordnar vi detta till våra gäster.
Vi förstår att du kan uppleva atmosfären i frukosten som bullrig om du har en hörselnedsättning. Nästa gång säg gärna till vår personal så sänker vi volymen om den upplevs som störande. Jag hoppas att ni trots detta väljer att återkomma till oss så att vi får chans att leverera en förstklassig upplevelse.