Boka nu, betala på plats
Expedia.com129 US$
Priceline129 US$
Hurb133 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Jättetrevlig personal, toppklass av service, sköna sängar, jättegod och stor frukostbuffé, perfekt läge och fint hotell. Ber alltid om att få ett rum med utsikt emot sjön och dem ger det också. Rekommenderar jättemycket!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack matildahall96
Anki Gürler, Annan på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2021

Hej Matilda,
Stort tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss mycket att du alltid har en fin vistelse hos oss.
Varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Jag bokade in mig på detta hotellet för att fira min födelsedag. Personalen har verkligen lyssnat på mina önskemål och rummet vi fick överträffade allt jag hade önskat. Receptions personal var super trevlig och vi fick rummet tidigare både med utsikt mot vattnet och ett superfint fruktfat. Man mörker att de verkligen sätter gästen i fokus .

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Melodyy1994
Anki Gürler, Annan på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Hej Melodyy,
Stort tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss mycket att du uppskattar vårt hotell, service och att du fick en perfekt födelsedag!
Varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Rummet väldigt litet med en vanlig dörr till angränsande rum, vilket gjorde det obehagligt lyhört! Fransk balkong ner mot vattnet med en trevlig utsikt, dock väldigt ljudligt av både trafik och människor! Väldigt varmt rum med dålig ventilation, en mindre fläkt fanns men den gjorde nog varken från eller till för värmen. Svårt att ha öppet pga ljudet dessutom så vi fick välja mellan pest eller kolera på nätterna.

Sängen kändes äldre och lite nerluggen, men var hyfsat skön. Låga kuddar som lätt tappade överdraget. Fanns tydligen en kuddmeny men receptionen behövde kontaktas och där var det ständig kö eller fanns ingen personal på plats så avstod att krångla med detta. Hade dock föredragit om det hade funnits lite olika alternativ på de 4 kuddarna som fanns i sängen.

Badrummet var stort, dock väldigt ofräsch duschvägg med något oförklarligt brunt gegg längs hela nederkanten. Handdukstorken gick inte att minska i värme vilket kan ha bidragit till värmen på rummet. Otroligt dåligt tryck i duschen, gick inte att tvätta ett långt tjockt hår överhuvudtaget!
Dåligt städat överlag. Heltäckningsmattan var fläckig och kändes ofräsch, men döljer troligtvis damm på golvet effektivt! Trasig stol på rummet, ger ett ganska sunkigt intryck!

Frukosten var bra men bullrig och trång. Ingen tog handsprit och ingen personal fanns för översyn och inslussning vid buffén. Det bjuds dessutom på en ljudridå i form av musik i hela restaurangen vilket bidrar till en miljö som inte fungerar om man har en hörselnedsättning, kan vara värt att tänka på.

Personalen var trevlig och tillmötesgående men helhetsintrycket blir ändå att vi ej kommer att återvända och vi rekommenderar det inte till andra.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack vildoliv
Anki Gürler, Annan på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2021

Hej Vildoliv,
Ett stort tack för att du har tagit dig tid att framföra dina kommentarer om ditt besök helt nyligen här hos oss. Vad tråkigt att höra att vi inte levde upp till dina förväntningar och fick visa oss ifrån vår bästa sida.
Vi tar till oss detta och självklart är städningen en av de viktigaste delarna i vår verksamhet. Vi lovar att följa upp bättre och jag kommer att vidarebefordra dina kommentarer om städningen till vår husfru.
Vi har som du påpekar en kuddmeny och det går bra att ringa till vår reception så ordnar vi detta till våra gäster.
Vi förstår att du kan uppleva atmosfären i frukosten som bullrig om du har en hörselnedsättning. Nästa gång säg gärna till vår personal så sänker vi volymen om den upplevs som störande. Jag hoppas att ni trots detta väljer att återkomma till oss så att vi får chans att leverera en förstklassig upplevelse.

Omdömet skrevs 27 juli 2021

Supertrevlig personal, fint hotell, ligger nära till allt. Det negativa var att det ligger nära olika klubbar och barer så om man vill ha fönstret öppet hör man mycket oljud, vilket var jobbigt då det annars blev för varmt med stängt fönster.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack shazam177

Hej Shazam,
Stort tack för ditt omdöme och vad roligt att du uppskattar vårt hotell. Jag vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 26 juli 2021

Möttes av att rummet var som en bastu. Ingen AC och en usel fläkt. "Det är ju en varm sommar" sa de i receptionen. Vi fick själva ordna någon sorts anordning för att hålla fönstren öppna. Fruktansvärt oljud från alla restauranger nedanför rummet. Dubbelsängen vi hade var otroligt "darrig" o instabil. Otroligt ofräsch fåtölj på rummet. Frukostbuffén var riklig men oerhört trånga utrymmen o nästan omöjligt att hålla avstånd. Mycket otrivsamt och stressigt.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack helenae642

Hej Helena,
Jag måste få börja med att säga att det är väldigt tråkigt för oss att läsa dina kommentarer och jag är verkligen ledsen för att din vistelse inte blev den sköna upplevelse som du förväntat dig. Det är en varm sommar och vi har stora fönster och därför blir det också lite extra varmt på rummen. Vårt hotell ligger mycket centralt mitt i Eskilstuna och lite ljud från närliggande restauranger är svårt att undvika. Tack för din kommentar om sängen, jag hoppas att du sa till i receptionen så att vi snabbt kan åtgärda detta. Trots allt hoppas jag att du bestämmer dig för att ge oss en andra chans och att vi få se dig som gäst här igen i Eskilstuna.