Omdömet skrevs 24 januari 2020

Var på konferens med Frukostbuffe som start på dagen kl: 07:15.

Kan inte säga att jag är imponerad, smuligt, tomma uppläggningsfat, bord med använda tallrikar mm som står kvar. Fyra olika sorters yoghurt / fil men bara en av dom finns det något i ? Hela upplägget av frukosten ser slafsig och ofräsch ut, personalen dålig på att se när någon lämnar ett bord. Använda tallrikar glas mm står kvar.
NEJ jag skulle inte betala för att äta min frukost här.

Tack Lenpet6
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2020

Hej Lenpet6,

Tack för din tid och för din feedback. Det är alltid bra för oss att få höra om våra gästers upplevelser, och jag är ledsen för att du känner att vi inte levererade. Vår restaurangchef och frukostpersonal har tagit del av din beskrivning av frukosten. Under vissa tider på morgonen är det högt tryck för vår frukostpersonal. Jag önskar att din upplevelse hade varit bättre. Just frukosten är något som vi normalt får mycket positiva kommentarer kring, men som sagt; vi tar till oss och diskuterar dina kommentarer för att förbättra gästupplevelsen. Jag hoppas att du vill ge oss en ny chans och vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 21 januari 2020

Tyvärr kan jag inte säga att jag upplever detta som ett 4-stjärnigt hotell. Ja, dom är trevliga i receptionen och frukosten är bra, men inte mer än så. Jag saknar det extra leendet och frågan om rummet var bra när man checkar ut.
För den prislappen, och lägre, finns det trevligare hotell.

Tack Dr_PJ
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2020

Hej Dr_PJ,
Tack för din tid och dina kommentarer. Feedback är viktigt för oss och vi går alltid igenom alla kommenterar vi får. Så tråkigt att du inte riktigt trivdes här hos oss och som jag förstår var det mest beroende på servicen. Jag har tagit upp dina synpunkter med mina kollegor och jag är ledsen och ber om ursäkt för det intryck du fick. Vi lovar att bättra oss inom dessa områden, och hoppas på att vi får se dig här igen. Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 12 januari 2020

Mycket trevligt och prisvärt hotell med väldigt serviceinriktad personal. Suverän frukost med rikt utbud i sober lokal. Ytterligt bekväm säng och stort plus för badkar.

Väldigt centralt läge med närhet till allt man kan önska. Kan mycket varmt rekommendera detta hotell.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Niclas B
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020

Bästa Niclas,

Stort tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss mycket att du har haft en riktigt bra vistelse hos oss.
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 5 januari 2020

Fantastick serviceminden personal jag mötte i receptionen vilket jag även medelat ansvarig för hotellet och hotellkedjan centralt.Både vid incheck och utcheck samma personal.

Fick även uppgraderat till en svit från dubbelrum utan extra kostnad.

Mkt fräsch frukost med stort urval av laktodsfritt med egen kyl.

Fin matsal restaurang att äta frukosten i men gav även möjlighet att sitta avsides.

var här december 2017 .

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack 352evak
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Hej 352evak,

Tusen tack för ditt fina omdöme. Kom gärna tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 30 december 2019

Sköna stora sängar.
Saknade laddare eller urtag på båda sidorna av sängen, vi har ju varsin mobil.
Hade nästan allt vi behövde utom duschtvål.
schampo o balsam fanns däremot. Sköna från rituals.
God frukost men lite väl livat i resaturangen. Bullervarning
Bra service men lite dålig koll på parkeringen .
Köpte dyr plats men fanns ingen när vi kom hem mitt i natten.
Lite dyrt för en oskyddad obevakad parkering nattetid.
Knepigt få ny plats. Kl 2 på natten.
Fick anvisning till plats på hotellet brevid o ev böter skulle ersättas.
Borde ha bom för parkeringen!

Datum för vistelsen: december 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Lena D

Bästa Lena,
Tack för att du har lämnat feedback till oss. Vissa tider i restaurangen kan det bli extra mycket gäster. Vi tipsar gärna om bästa tid om man vill äta sin frukost när det är som lugnast i frukostmatsalen.
Vår parkering är obevakad som du nämner. Det är samma avgift om man hellre vill stå i parkeringsgaraget som ligger bakom hotellet. Det garaget blir låst på natten. Varmt välkomna tillbaka till oss!