Omdömet skrevs 16 juli 2018

Positiva: Supertrevlig receptionist! Jättefräscht, rent, snyggt, sköna sängar och bra frukost! Nära till allt. 30 minuters promenad till Parken Zoo.
Negativa: Kuddarna, de var för platta. Och bäddsoffan var nedsjunken i mitten vilket gjorde att när man låg två där så rullade man emot varann. Annars var soffan skön att sova i för att vara en bäddsoffa.

Det är lyhört men det varnar de för redan på hemsidan och även på hotellet. De erbjuder gratis öronproppar till som vill ha. Vi stördes dock inte av festligheterna på gatan. Det var varmt på rummet men det stod fläktar där så det gick att sova ändå.

Jag kommer definitivt boka detta hotell igen!

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
1  Tack NinaA73
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2018

Hej Nina,

Tack för att du tog dig tid att kommentera din upplevelse av hotellet. Roligt att du trivdes så bra hos oss och att du fick så bra bemötande från personalen. Jag kommer att vidarebefordra dina synpunkter till dem. Vi tar till oss dina kommentarer om bäddsoffan och kommer att se över dessa. Varmt välkommen tillbaka till oss.

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 15 juli 2018

Toppenpersonal som gjorde det lilla extra. Fina rum och bra läge. Ett allmänt bra prisvärt hotell. Bra gym med både maskiner, fria vikter och löpband. Frukosten var helt godkänd. Enda negativa var att det varmt på rummet men personalen löste det på bästa möjliga sätt.

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Ola F

Bästa Ola,

Hejsan, Tack för din feedback! Så roligt att du uppskattade vår service och fina hotell. Tyvärr har vi inte AC på rummen något som vi också såklart önskar nu när det varit extremt varmt under en lång tid. Jag förstår att du tyckte det var varmt. Önskar dig en fortsatt skön sommar och varmt välkommen tillbaka.

Bästa hälsningar
Anki Gürler, Elite Stadshotellet Eskilstuna

Omdömet skrevs 13 juli 2018

Bodde på detta hotell med inriktning på golfpaket. Modernt och fint hotell. Mycket bra frukost med allt man behöver för att börja sin aktiva dag. Rummen ganska små och med en dålig ventilation. Mycket varmt på rummen. Lite dålig och dyr parkering för gäster. Parkeringen ligger långt från hotellet. Mycket bra bemötande av den personal som vi hade kontakt med.

Tips för att välja rum: Kom gärna med annat färdmedel än bil.
  • Bodde här: juli 2018, reste med vänner
1  Tack bossejosef

Hej Bosse,

Tack för din feedback! Så roligt att du uppskattade vår service och fina hotell. Hoppas att ni fick några härliga golfrundor här i Eskilstuna. Tyvärr har vi inte ac på rummen något som vi också önskar denna extremt varma sommar. Jag förstår att du tyckte det var varmt. Önskar dig en fortsatt skön sommar och varmt välkommen tillbaka.

Anki Gürler, Elite Stadshotellet Eskilstuna

Omdömet skrevs 7 juli 2018

Modernt och fint hotell. Bra frukost där de hade sånt som behövdes. Plus att det även fanns laktosfri yoghurt i kyl på sidan om. Inbjudande reception och fick gärnq parkeringen tillgänglig tidigare än rummet.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack TheresiaS104

Bästa Theresia,

Stort tack för ditt fina omdöme. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 16 juni 2018

Är riktigt nöjd med helheten, jag och min son sov och åt gott. Extra bra är samarbetet med Parken Zoo. Fungerade jättebra att boka park och hotellpaket. Jättebra att kunna nyttja bagagerum medan man var i parken!

• Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack peterD4958TX
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

Hej Peter,

Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att du och din som fick en så fin vistelse och Parken Zoo besök. Varmt välkommen tillbaka till oss!