Omdömet skrevs 7 juli 2018

Modernt och fint hotell. Bra frukost där de hade sånt som behövdes. Plus att det även fanns laktosfri yoghurt i kyl på sidan om. Inbjudande reception och fick gärnq parkeringen tillgänglig tidigare än rummet.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack TheresiaS104
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2018

Bästa Theresia,

Stort tack för ditt fina omdöme. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 16 juni 2018

Är riktigt nöjd med helheten, jag och min son sov och åt gott. Extra bra är samarbetet med Parken Zoo. Fungerade jättebra att boka park och hotellpaket. Jättebra att kunna nyttja bagagerum medan man var i parken!

Tack peterD4958TX
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

Hej Peter,

Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att du och din som fick en så fin vistelse och Parken Zoo besök. Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 13 juni 2018

Väldigt bra familjerum, var en vuxen ich två småbarn. Trevlig personal. Tyvärr lite varmt på rummet, men fanns en fläkt att ta fram. Bra att det fanns vattenkokare på familjerummen så jag kunde göra iordning välling utan att behöva gå från rummet. Frukosten var bra. Vi var där en vardag och det var lugnt och inte mycket folk i frukostmatsalen. Hittade ett par gamla strumpor under sängen men i övrigt kändes det väldigt rent.

Tack Emelie E
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2018

Hej Emelie,

Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att ni har trivts så bra hos oss. Vi tar till oss dina kommentarer om städningen och ser över våra rutiner. Varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 11 juni 2018

Det är stora rum och ligger centralt men bo inte här fredag och lördag om ni inte tänker festa till 02:00. Behövs ljudisoleras (både golven och dörrarna ut till den franska balkongen). Jag har aldrig i mitt liv behövt ringa för att be att de sänker ljudet men här ringde jag först 21:15 för basen och ljudet var så högt så det vibrerade i golvet trots rum 351 som var näst-högst-upp på hotellet. I ett tyst sovrum ska det vara 20 db. Jag som bor i centrala Göteborg har strax under 30 db. Kl 22:56 var det 56,1 db. Jag sa till sedan ännu en gång och det var strax efter 00:30 och då sänkte de det till 41.0 db vid 00:34. Sedan vid 02:27 när musiken stängdes av var det 33 db som är acceptabelt. Vi hade öronproppar på oss och oljudet med främst basen som gick igenom kom från hotellet.

Sedan tyckte jag det var mycket underligt också när jag skulle ta te (vi hade executive room) så fanns det bara grönt te och när jag ringde room service sa de att det inte var deras arbetsuppgift och skulle kosta 125 kr för att de skulle komma upp med det och att jag kunde gå ner och hämta påse utanför Y-Won själv istället. Vet inte om det fanns housekeeping som jag kunde ringt på kvällen men tycker ändå det är konstig service då jag har fått bättre på hotell utan stjärnor.

1  Tack Snubben

Hej Anita,
Vi uppskattar att du tog dig tid att svara på vår webbenkät! Dina förslag, synpunkter och kommentarer är viktiga för oss. Så roligt att du gillade våra stora och vårt centrala läge. Just vårt centrala läge gör att vi har direkt närhet till shopping, nattklubb och restaurang. Jag är verkligen ledsen att du blev störd av ljudet och förstår att det var svårt att sova. Har även varit i kontakt med dig mailledes i detta ärende. Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen tillbaka. Med vänliga hälsningar,
Elite Stadshotellet Eskilstuna Annica Åkerblad

Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Snyggt inrett, rent och fräscht och bra service med trevlig personal! Det var ljust på hotellet och en uteservering med utsikt ut över vattnet. Frukosten var väldigt bra, det fanns någonting för alla på buffén.

Tack moa148
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Hej Moa,

Stort tack för ditt fina betyg, det gläder oss mycket. Varmt välkommen tillbaka till oss.