Omdömet skrevs 17 februari 2018

Helt okej rum. Bra service: jag fick upp en liten vattenkokare på rummet för att kunna göra mig en kopp te på kvällen. Fjärrkontroll saknades till tv:n men då kom en personal genast med en ny. Sängen var dock alldeles för mjuk, låg som i en hängmatta vilket inte var så bra för min rygg.
Saknade ett hållbarhetstänk vid frukosten; hittade inget ekologiskt - i alla fall det inte skyltat/informerat om det. Det fanns endast Fairtrade-te i lösvikt, inte i påsar. Hade önskat mer av ekologiskt och Fairtrade.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack EVA_L_S
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2018

Hej Eva,

Tack för ditt omdöme, jag är glad att du var nöjd med servicen på vårt hotell. När det gäller frukosten så har vi en hel del ekologiska produkter, bl.a.. kaffe, the, mjölk, filmjölk, marmelad mm men vi behöver kanske vara tydligare så att det framgår på skyltarna, tack för input. Vi är ett Green Key certifierat hotell och jobbar hårt med hållbarhetstänk på alla delar av hotellupplevelsen. Varmt välkommen tillbaka till oss.

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell med fint läge. Mycket bra restaurang och trevlig personal. Dock var rummet otroligt kallt och värmen gick inte att reglera. Någon form av miljötjafs??
Vi fick dock låna en värmefläkt så det löste sig

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Eliza1930

Bästa Eliza,
Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du hade en fin vistelse hos oss, när det är mycket kallt ute kan det ta något längre tid för värmen att regleras men jag är glad att du fick upp värmen till önskad temperatur med värmefläkt. Vill även passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 11 februari 2018

Fräscht välplacerat hotell, med bra och citynära läge. Bra, men lite väl mjuka sängar - men bra med två kuddar i sängen! Välstädat och snygg, men lite könlös inredning. Frukost med OK utbud, men lite snorkig och trist attityd hos några i restaurangen. Få p-platser utanför hotellet.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Mikael P
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Hej Mikael,
Ett stort tack för att du har tagit dig tid att framföra dina kommentarer om ditt besök här hos oss. Det gläder mig att du tycker att vi har ett fräscht och snggt hotell men det är mycket tråkigt att höra att du inte var nöjd med servicen i restaurangen. Vi vill att så klart att allt ska vara tip-topp hela tiden, och jag har vidarebefordrat dina kommentarer om servicen till vår restaurangchef. Vi lovar att följa upp och hoppas att få se dig som gäst här igen.

Omdömet skrevs 4 februari 2018

Övernattade på Elite Stadshotellet natten till 27 januari. Blev bra bemött och bra service, även hunden blev bra bemött och fick en skål att äta/dricka ur samt en plastpåse och en liten påse hundgodis.
Skön säng, sov som en stock. P-plats finns utanför hotellet.

Bodde här: januari 2018
Tack carsni
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Bästa Carsni,

Vi är glada att ni har haft en fin vistelse hos oss och önskar dig och din hund varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 3 februari 2018

Vi har aldrig varit med om på ett hotell att man inte ska kunna sova, vilket är synd för hotellet är toppen i övrigt med fint rum, god mat & fantastisk personal.
Men det här med att det ska spelas jättehög musik till kl 03 på natten i en hotellrestaurang för att ledningen vill ha det som en krog det är bara fel - där har dem tabbat sig ordentligt. Jag och min sambo bodde på våning 3 och vi hörde exakt vilka låtar som spelades - INTE ok!

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Guide49869

Bästa Jessica,
Jag börjar med att säga att vi är glada att ni tycker att hotellet är toppen men det är väldigt tråkigt för oss att läsa dina kommentarer om ljudet. .Att du blivit störd av musik/oljud från en lokal restaurangaktör är mycket tråkigt att höra. Vi har en pågående dialog med restaurangerna om att minska volymen efter kl. 23.00. Jag hoppas att ni trots detta är villig att ge oss en andra chans.