Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Fina men ganska små rum när det är en extra säng inställd. Passar nog bättre för två personer.
En bra frukost som har det mesta. Finns även ett trevligt lekrum för barnen. Allt var städat och fräscht.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Linda K
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2017

Bästa Linda,

Stort tack för din kommentarer här på Tripadvisor. Vi kommer att dela med oss av din feedback till all personal. Extrasäng går egentligen bara att boka till våra familjerum då våra dubbelrum endast är för två personer. Jag vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 5 augusti 2017

Centralt läge och rum mot ån har fin utsikt !
Rummet var fräscht och bekvämt med ett litet men funktionellt, välutrustat badrum.
Även rummet var välutrustat.
Utmärkt frukost, med + att kunna sitta ute. Pers var underdim. så så för mkt disk stod kvar för länge i rest.
Pers var genomgående mkt trevlig +++ !
Vi kommer gärna tillbaka !

Tips för att välja rum: Välj rum mot ån för utsikt
  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Lars m

Bästa Lars,
Stort tack för den positiva feedbacken det gläder oss mycket att du hade en fin vistelse här hos oss. Extra roligt är att du uppskattar våra härliga frukostbuffé. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 5 augusti 2017

Perfekt centralt läge, Lätt med parkering trots festival utanför dörren, en fantastiskt trevlig personal som verkligen engagerade sig, mycket bra rum med bra isolering, pågick som sagt en festival utanför , hade inga problem att sluta ute ljudet.

• Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack 863jonash

Bästa Jonash,

Jag skulle vilja tacka för att du tog dig tid att dela med dig av dina synpunkter.
Det är roligt att höra att du uppskattar vår service. Vi anstränger oss till vårt yttersta för att erbjuda våra gäster en positiv och förstklassig upplevelse. Kommentarer som dina gör ger oss all anledning att vara stolta över vårt hotell. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Fint och fräscht hotell, trots att vi hittade en tom godispåse och en tom tetradricka under bäddsoffan. Sängarna är väldigt mjuka och det är ju en smaksak förstås. Personalen V i receptionen kunde gärna fått visat mer intresse till gästerna, kanske med ett leende och även frågat om hur vår vistelse varit när vi checkade ut.
Stort plus till en fantastisk frukost med massor av gott att välja på!
Det man kan behöva tänka på att det är bilväg precis utanför, så behöver man ha öppet fönster så låter det väldigt mycket.
Även krogar precis utanför som har tillstånd att ha öppet till kl 02.00. Oss störde det inte ( gillar att höra folk roa sig) , men där är vi alla olika.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Jessica L

Bästa Jessica,
Tack för din feedback! Vi uppskattar att få ett så konkret och detaljerat omdöme med både positiv och negativ feedback. Vi har tagit till oss av dina synpunkter och jobbar hårt på att bli ännu bättre. Jag vill avsluta med att önska dig varmt tillbaka till hotellet.
Anki Gürler /Elite Stadshotellet Eskilstuna

Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Vi var här en natt på ren impuls. Trevligt hotel med trevlig personal. Rummet var standardbra ett plus var att de hade vattenkokare på rummet. De kastade in en extrasäng och extra handdukar utan extra kostnad. Frukosten var bra och god, kanske att de skulle plocka av borden lite snabbare för det var många bord med disk på. Helhetsbetyget är mycket väl godkänt.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Kenneth S

Bästa Kenneth,
Tack för fin recension och vi ser fram emot att få välkomna dig igen!