eDreams
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Trip.com134 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2017

Ligger vackert mitt emot Klosters kyrka. Sköna sängar, konstigt att det inte var flytande tvål i badrummet, trevlig personal. Fullt med folk då studentavslutning i stan, vilket syntes nästa dag till frukosten, ostädat, såg rörigt ut och frukosten var tråkig där den varma maten var kall.

Tack Hansen17
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2017

Bästa Hansen,
Tack för att du har valt att skriva ett omdöme här på Tripadvisor, jag har vidarebefordrat dina kommentarer till vår frukostpersonal och vi ser över våra rutiner. Allt ska naturligtvis vara välstädat och påfyllt även om vi har ett fullbokat hotell. Jag vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 10 juni 2017

Mycket fint och centralt läge på hotellet i Eskilstuna, bra parkering, Service inriktad personal i receptionen, Restaurang YR levererar alltid fantastisk mat med personal som vet vad service är. Gymet helt ok.

Tack robertbA405AE
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2017

Bästa Robert,

Stort tack för ditt fina omdöme. Jag vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 5 juni 2017

Rekommenderas starkt. Jag är en ganska pedant person med överdriven bacillfobi, men rummet var väldigt fräscht. Det enda som jag har att "klaga" på är mattan i rummet som var mycket fläckig. Servicen var toppen.

• Restyp: Reste ensam
Tack J-Pargas
Anki G, Försäljningschef på Elite Stadshotellet Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017

Bästa jeanmR,

Stort tack för ditt fina omdöme, vi tar till oss ang. mattan och tvätt är redan inplanerad för samtliga mattor. Jag vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 4 juni 2017

Toppenhotell, otroligt fina rum,sköna sängar. Trevlig persont.Ligger fint vid vattnet. Kan tänka mig att man kan bli störd av krogar om det är fint väder och alla sitter ute. Vi hörde lite musik men det får man räkna med om man bor mitt i centrum. Står ju tydligt och klart och personalen delade ut öronproppar. Otroligt bra frukost. Vi åt också i restaurangen på hotellet. Fantastiskt god mat. Bjöd barnen på mat när man bodde där och fixade mer köttbullar till dom.

Rumstips: kanske ett rum som inte ligger över krogarna
Tack Link_pingMonika

Bästa Monika,

Stort tack för ditt fina omdöme, det gläder oss mycket. Jag vill önska er varmt välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 3 juni 2017

Hotellet hade varit helt ok om fönstren hade varit ljusisolerade så att man slapp höra festande från grannrestaurang till sent på natten och framför allt om det varma på frukosten hade varit varmt. Kall äggröra är jätteäckligt, och bacon ska inte vara fisljummet!

Tack norrthon

Bästa Norrthon,

Tack för att du lämnat meddelande på vår TripAdvisor. Vårt hotell ligger mitt i city så en del ljud är svårt att undvika, vi för dock en dialog med närliggande restauranger om att hålla nere volymen från kl. 22. Det var tråkigt att höra att du inte var nöjd med frukosten som vi brukar få så bra betyg för, det måste ha blivit något fel på den värmeplatta som äggröran och bacon står på vi kommer genast att se över detta.
Jag hoppas att du trots detta är villiga att ge oss en andra chans och jag vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss.