Travelocity
Orbitz.com
Priceline

Vi började med afternoon tea på slottet som var trevligt. Checkade in på hotellet som såg ut som ett idrottshall utvändigt. Rummet var på bottenplan och var inte det charmigaste vi bott på. Bra sängar men väldigt lyhört mellan rummen. Middagen höll inte måttet tyvärr men frukosten var väldigt bra. Omgivningarna var väldigt fina och den lilla hamnen intill slottet var supermysig ☀️

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 566ceciliah
Christin widerberg, Hotelldirektör på Sundbyholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Den större hotellbyggnaden är från 1968 och därmed barn av sin tid utvändigt. Exteriören på slottet och de övriga byggnaderna är mycket finare. Vi gläds över att du sov gott i våra sängar och att du gillade frukosten och vårt afternoon tea. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 21 april 2021 från mobil enhet

Bokade Vardagslyx-paketet och en bastusvit för att fira vårt 30-åriga bröllop och vistelsen var verkligen underbar! Mousserande vin på terrassen i solsken då vädergudarna var med oss. Fantastiskt god fyrarättersmiddag i en matsal där förutom oss två fanns ett par till. Oxfilen till huvudrätt bara smälte i munnen och alla de tre övriga rätterna var lika goda - har nog aldrig ätit så god middag där alla rätter överträffar varandra! Bra vinförslag från köket, som också kompletterade middagen mycket bra. Servitrisen en underbar och duktig tjej som förgyllde kvällen! Och frukosten var dukad bara för oss två - vi hade hela matsalen för oss själva!

Rummet helt OK, bastu/spa-avdelningen jättefin och sängen rena drömmen! Tillhörande terrass gav möjlighet till att njuta av eftermiddagssolen. Kaffe/the på rummet. Vacker miljö och underbar solnedgång.

Otroligt trevlig och serviceinriktad personal, oavsett vem vi pratade med!

Denna vistelse kommer vi länge ihåg och vi kommer säkert att återkomma !

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack 810hanneleh
Christin widerberg, Hotelldirektör på Sundbyholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2021

Hjärtligt tack för din oerhört fina recension. Vi skapade Vardagslyxpaketet för att kunna erbjuda lyxiga vistelser under vardagar då det ofta är lugnare än på helgerna. Härligt att du blev så nöjd med både bastu/bubbelbadkar och maten i paketet och även med oss i personalen. Det gläder oss mycket. Varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 6 december 2020

Suveränt julbord. Trots covid-19 lyckas sundbyholms slott levera högklassigt julbord. Men få sällskap per sittning och goda anvisningar för att undvika trängsel. Stort plus för att det mesta på julbordet var naturligt glutenfritt. En fröjd att som glutenintolerant kunna äta julskinka, köttbullar och många saker från gottebordet. Rekommenderas varmt

Datum för vistelsen: december 2020
Tack 709emeliee
Christin widerberg, Hotelldirektör på Sundbyholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2021

Ett varmt tack för din fina recension och rekommendation. Vi är glada över att du blev så nöjd med vårt julbord på slottet. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Bokat vardagslyx på Herrgården 14-15/9-20 med välkomstbubbel, 4-rätters middag, frukost och jaccuzzi. Receptionen glömde välkomstbubblet. Fick det efter middagen efter efterlysning?! Erhöll en information vid ankomsten som innehöll felaktiga uppgifter om vistelsen gällande 3-rätters middag samt frukostöppet till 10.00 påföljande morgon. Vid ankomst till middagen fanns vårt namn ej med bokningslistan. Erhöll dock en 4-rätters middag.
Anlände 09.05 påföljande morgon för frukost och möttes med upplysningen att man stängde 09.00. Erhöll dock frukost och upplysningen att vi erhållit en felaktig information gällande sommartiderna av receptionen vid ankomsten.
Erhöll ingen ursäkt eller någon kompensation för alla misstag vid utcheckningen. Trodde ett ögonblick under vistelsen att det gällde någon form av dolda kameran istället för uppgiven Vardagslyx.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack BWJoh
Christin widerberg, Hotelldirektör på Sundbyholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2020

Vi ber om ursäkt att receptionen gett er felaktig information om frukosttiderna och är lättade över att frukostvärdinnorna stannade kvar för att ge er frukost den senare tiden. Frukosttiderna på vardagar är vintertid normalt kl 7-9 medan på lördagar och söndagar är frukosttiderna kl 8-11. Det är givetvis tråkigt att ni själva fick säga till om välkomstbubblet som ingick i ert paket. Vi hoppas att ni var fullt nöjda med er herrgårdssvit och kvällens middag på slottet.

Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt boende med fin omgivning, väldigt sköna sängar, rent och fint, trevlig och serviceinriktad personal, mycket god mat. Boka gärna något av de paketerbjudande som finns att välja på, mycket väl värda.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack Peter O
Christin widerberg, Hotelldirektör på Sundbyholms Slott, svarade på det här omdömetSvarade 7 oktober 2020

Ett stort tack för din fina recension. Vi är glada över att du blev så nöjd med ditt hotellrum och mat och service hos oss på Sundbyholms Slott. Hjärtligt välkommen åter.