Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com137 US$
eDreams137 US$
Tripadvisor137 US$
Priceline
Travelocity137 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Stannade en natt med familjen och vi var nöjda med hotellet. God sovkvalitet samt smidig och prisvärd parkering i garage. Avståndet till centrum är lagom och det är en fin promenad längs vattnet. Även direkta området är trevligt med bryggeripub och Munktellmuseet nära.

Minus för den inkluderade middagsbuffén då delar av maten tidigt tog slut och det fylldes inte på trots att flera gäster stod och väntade. Likadant kändes frukostbuffén rätt dåligt påfylld tyvärr.

Tack Lufsludde
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Hotellet är mysigt och har ett toppenläge. Dock var rummet slitet och skulle behöva lite kärlek och renovering. Städningen var bra.
Middagen på kvällen var under all kritik. Bland det sämsta jag varit med om. Det skulle serverats torsk men den var slut redan vid 19 när vi kom och skulle äta. Istället serverades en torr kalvfile med en sorts örtsås som mest smakade citron. Vi kunde inte ens äta upp utan lämnade och gick och köpte mat istället. Jag har bott med detta koncept i andra städer och det har varit i världsklass jämfört med detta. Hörde flera gäster som kände likadant. Väldigt tråkigt.
Frukosten var mycket bättre, ett normalt utbud och allt smakade gott men lite dåligt tempo med påfyllning och jag hade gärna sett att någon ur personalen hjälpte till att hålla koll ute vid borden, torkade av dessa osv. Såg ingen göra detta varken vid middag eller frukost.
Bastun var mycket trevlig och fräsch men även där var det slut på tvål i duschen och ingen möjlighet att dricka vatten någonstans.
Sammanfattningsvis ett helt okej hotell men de behöver snäppa upp middagssituationen.
Ur corona synpunkt var det tyvärr inte heller helt till belåtenhet. Restaurangen var trång och det var svårt att hålla avstånd.

Rumstips: Skippa middagen på hotellet.
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Isamilla75
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Har inte ens checkat ut än och jag kan säga att jag inte ens vill göra det
Vilket hotell! Rent, fräscht, rymliga rum och maten är to die for och bland det godaste jag ätit!
Personalen är outstanding och så trevlig och hjälpsam och vi har känt oss uppmärksammade och uppskattade under hela vistelsen!
Läget är utomordentligt och familjevänligt.
Vi kommer definitivt bo här igen och det hoppas jag att alla gör!
TACK för maten och all service och omhändertagande som ingår när man har äran att bo hos er! ❤❤❤

Tack Maja U
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Ett mysigt mindre hotell belägen i historiska industrikvarteret nära till dem flesta sevärdheter. Väldig trevligt och praktikt att kvällsmåltid ingått i priset och även e.m.fika. Trevlig och hjälpsam personal.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Nadja Ö
Omdömet skrevs 10 juli 2021

Trevlig personal, bra stora rum, bra mat och frukost, bastu och gratis inträde till museet vilket är ett plus. Det enda minuset var att duschmunstycket i rum 95 bör bytas ut det var inte bra. Annars var allt toppen jättenöjd!

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack mariabargholtz