Omdömet skrevs 28 januari 2020

Trevlig bra lugn miljö läget är fantastiskt nära till staden bra frukost ngt sämre middag borde bli utökat.Rent och snyggt trevlig personal. Man ställer bilen i deras garage hela helgen. Ett ladda batterierna helg

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Grimsta123
Helena V, General Manager på Clarion Collection Hotel Bolinder Munktell, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Hej!
Tusen tack Grimsta123 för din fantastiskt fina feedback!

Det glädjer mig verkligen att du haft en härlig vistelse hos oss och att du uppskattar vårt lugna men centrala läge. Visst är det smidigt med både frukost och middag samt att du ställer bilen och kan promenera runt i vår vackra stad.

Vi önskar dig en fortsatt fin vår och att du snart har vägarna förbi oss igen!

Omdömet skrevs 11 december 2019

Jag har bott på detta hotell minst 10 gånger och varje besök är något man ser framemot. Alltid jättetrevlig personal som förgyller besöket. Har man tur att få rum ut mot vattnet får man en fantastik utsikt mot staden.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack JonasW463
Helena V, General Manager på Clarion Collection Hotel Bolinder Munktell, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2019

Bästa Jonas

Tusen tack för dina fina ord och för att du delar med dig av dina tankar kring din vistelse hos oss.
Vi är så tacksamma för det!

Det glädjer mig verkligen att du trivs så bra hos oss och att du ser fram emot att komma hit, bättre betyg än så kan jag inte tänka mig!
Jag hoppas att du snart har vägarna förbi oss igen och tills dess: Njut av julen och ha en riktigt fin start på det nya året!

Yours Truly

Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

När man kommer till hotellet får man ett riktigt bra första intryck. Byggnaden är klassisk och ligger vackert vid ån. Receptionen var stilfullt inredd och personalen mycket trevlig. Restaurangen/ Frukostrummet som vi passerade på väg till rummet var snyggt inrett med en mysig glasveranda.

Sedan kom vi in på rummet. Det var stort och rymligt men helt sterilt och saknade allt av den myskänsla som byggts upp. Det var också slitet och trädetaljer (inkl golvet) skulle verkligen behöva fräschas upp. Sängarna var det sämsta med vistelsen. En ganska tunn bäddmadrass direkt på en hård resårbotten. Det kändes inte som hotellstandard.

Badrummet var på en helt annan nivå. Det var snyggt och superfräscht med fina produkter.

I hotellet ingår också fika och middag. Vi har bott på 3-4 collectionhotell tidigare och vet att utbudet kan variera mycket. Det här var det mest spartanska hittills. Det var inget som var direkt dåligt, men någon liten ostbit, eller efterrätt har vi blivit bortskämda med förut. Middagen var som en skaplig vardagslunch.

Frukosten var jag nöjd med. Det fanns lite mer än standard att välja på och allt smakade bra.

Sammanfattningsvis fanns det några mycket trevliga inslag, och några förbättringsområden. Jag tror inte att det skulle krävas mycket för att få till ett riktigt toppenhotell.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 449asam
Helena V, General Manager på Clarion Collection Hotel Bolinder Munktell, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2019

Hej!

Tusen tacl för din feedback och tiden som du tagit dig att skriva den!
Det betyder mycket för oss att vi får reda på hur din upplevelse varit för att kunna se över vad vi kunnat göra bättre!

Det glädjer mig att du haft en fin vistelse hos oss och att du njutit av god mat, vår trevliga perosnal och vår mysiga inglasade terass.

När det kommer till kvällsmaten och fikat som vi bjuder på så har vi ett koncept för Clarion Collection som vi arbetar efter, detta så att alla hotell skall ha samma utbud och gästerna skall känna igen sig. Fikat består i stort sett av samma utbud på alla våra hotell, något hembakt som vi bjuder på med lite olika toppings. Kvällsmaten består av 3 blandade sallader, en varm soppa samt en varmrätt. Osten/efterätten som vi hade för några år sedan fiinns inte längre i konceptet för Clarion Collection men önskar man det eller något sött så går det såklart utmärkt att köpa det till, för en liten kostnad.

Du får gärna konatkta mig så att jag får vetskap om vilket rum ni bodde på, så att vi kan kika på sängarna.

Återigen, tusen tack för din feedback och jag önskar dig en fortsatt fin höst!

Omdömet skrevs 21 november 2019 från mobil enhet

Bokade detta hotell helt spontant ville komma i väg en helg.
Det var jättebra.
All personal var trevliga.
God mat som ingick i priset.
Bra frukost mycket att välja på.
Ett tyst och lugnt hotell som man kan koppla av på.
En extra till Matilda i receptionen för hennes bemötande första intrycket är viktigt.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 527anneliel
Helena V, General Manager på Clarion Collection Hotel Bolinder Munktell, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2019

Hej Annelie

Tusen tack för din fantastiskt fina feedback!
Vad härligt att du fick njuta av din spontana vistelse hos oss och att vår magiska personal med Matilda i spetsen tog väl hand om dig!
Det gör mig väldigt glad att läsa och din feedback kommer att gå vidare till hela teamet, vilket kommer att göra deras fredag.

Jag önskar dig en härlig fortsättning på hösten och att vi snart får återse dig hos oss igen!

Omdömet skrevs 21 november 2019

En gammal anrik byggnad som försiktigt renoverats, rummen kanske något utdaterade men vad gör det när personalen är underbar :-)
Så härligt med en reception som gör det där extra, jag bor 70+ nätter på hotell men när man får ett sånt litet fint kuvert med ett handritat hjärta på och en önskan om en fin dag så betyder det mer än top notch i övrigt.
Ni gör ett kanonjobb och kommer att komma tillbaka varje gång jag besöker E-tuna :-)

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Mats L
Helena V, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Bolinder Munktell, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2019

Hej bästa Mats

WOW - vilken magisk feedback du ger oss!
Jag blir så lycklig av att läsa dina fina ord om din vistelse hos oss och att vi tagit väl hand om dig när du bott här hos oss!

Vi har ett fantastiskt team som arbetar här och de brinner verkligen för att er vistelse skall bli så bra som möjligt. Det lilla hjärtat gör skillnad, det blir tydligt i din feedback. Tack för det!

Jag önskar dig en riktigt härlig fortsättning på hösten och hoppas på att vi snart fåt återse dig hos oss.