Omdömet skrevs 28 juli 2020

Trevlig och tillmötesgående personal. Bra avstånd till centrum och parken zoo. Bra ordnat med barnrum. Mycket fina och stora rum. Härlig säng och kuddar. Fin frukost buffé trots corona. Trevligt med fåtölj på rummet. Prisvärt!!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Anna G
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Välstädat standardhotell där personalen kanske kan vara mer engagerad. Rummen var välstädade, och lösningen med två angränsande rum som familjerum funkade bra för oss. Frukostens utbud var otillräckligt, kanske beroende på corona.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack malink782020
Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Ett mysigt, rent och centralt hotell med bra gym och garage. Restauranger och centrum finner du runt hörnet. Samt ett riktigt bra bemötande. Jag kommer absolut bo här igen. De följer föredömligt restriktioner mot covid-19! Bra jobbat!

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Heejheej
Omdömet skrevs 16 mars 2020

Ett "vanligt" hotell som inte sticker ut åt något håll, rummen som sådana är gamla men badrummen är fräscha, Numera går inte fönstret att öppna längre så på sommaren blir det bastu på rummet. Frukosten är bra men det är lite varierande brödutbud. Finns parkering utanför dörren och även i ett eget P-garage under så man kan ta hissen direkt upp, smidigt!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Paer87
Chatrin J, Hotelldirektör på Comfort Hotel Eskilstuna, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2020

Hej Paer,
Vad kul att höra att du gillar vårt läge, parkeringsmöjligheter och frukosten! Under förra året bytte vi ut alla fönster till ljudisolerade treglasfönster med solfilm. Fönstren ska minska ljudet men även vämre ut och in från rummen. Men upplever du ändå att det blir varmt ska vi se över detta.

Tusen tack för dina synpunkter och varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 15 mars 2020

Prisvärt flykt från coronaviruset – bra läge och superiorrummet vi blev uppgraderade till var också bra trots att man ser att det är en tidsfråga innan rummen behöver renoveras. Trevlig personal vid incheckning och frukost!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack hejerikhej

Hej! hejerikhej,
Vad kul att ni ville komma iväg hemmifrån och bo hos oss! Vad roligt att höra att ni blev väl omhändertagna och att ni fick uppgradering.

Tusen tack för din feedback och varmt välkommen åter!