Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bra butik

Trevligt litet museum med en trevlig lite butik...... Ett bra museum har alltid en bra museum butik ... läs mer

Omdömet skrevs 9 juli 2018

ErikZachrisson
Eskilstuna, Sverige
Läs alla 35 omdömen

Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Trevligt litet museum med en trevlig lite butik......
Ett bra museum har alltid en bra museum butik
Klart värt ett par besök

Datum för upplevelsen: juli 2018
1  Tack 54reidarm
soflin, Informationsansvarig på Eskilstuna Konstmuseum, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2019

Ett sent men stort tack för både kommentar och omdöme! :)
Varmt välkommen tillbaka
//Sofi, kommunikatör

Omdömet skrevs 9 juni 2018

Häftiga gamla renoverade industrilokaler, inuti finns det mycket att titta på och kontinuerligt nya aktiviteter. Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack ErikZachrisson

Ett sent men stort tack för dina fina kommentarer om museet! Hoppas att du haft möjlighet att besöka oss sen sist du skrev. Varmt välkommen tillbaka!
//Sofi, kommunikatör

Omdömet skrevs 6 februari 2018 från mobil enhet

Rekommenderar verkligen ett besök hit om man är i Eskilstuna krokarna samt älskar konst. Rekommenderar att ta en matbit där också, supergod mat! :)

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack May797
Sofi L, Informationsansvarig på Eskilstuna Konstmuseum, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2018

Vilken härlig kommentar! Tack snälla för den och varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 16 februari 2017

Bra grundutställning på den fasta delen och de har en förmåga att locka till sig bra och intressanta konstnärer av olika slag.
Definitivt värt en omväg.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack JosefinPettersson
Sofi L, Informationsansvarig på Eskilstuna Konstmuseum, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2017

Vad roligt att du gillar det vi visar. Tack för ditt omdöme och framför allt; tack för att du tog dig tid att skriva lite om museet här på TripAdvisor. Vänlig hälsning och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 13 februari 2017

En trevlig konsthall med egen utställning samt gästutställare som varierar väldigt mycket. Vid vårt besök var det en kvinnlig Graffitimålare som hade några alster där.

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack medmerakund
Sofi L, Informationsansvarig på Eskilstuna Konstmuseum, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2017

Tack för din recension och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Varmt välkommen tillbaka!