“Bar lunchställe”

Lägg till den.
Lundgren & Ödqvist
Rankad som nr 38 av 142 Restauranger i Eskilstuna
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Vi ville prova L&Ö som stället förkortat kallas. Träffade där min arbetskamrat med man som ofta kommer hit. Maten var vällagad med flera alternativ och salladsbuffé till. Personalen var trevlig. Lokalen är ljus och fräsch men knappast något som gör att man vill sitta kvar och mysa. Lite skolbespisning över det hela. Lätt att parkera utanför.

Tack Hans S

Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Bra mat till ett väldigt bra pris..
Alltid lika fräscht...
Trevlig personal..
Bra lokal och lätt att parkera

Tack Marie-Louise F
Omdömet skrevs 1 oktober 2017

Vi hade fått veta att detta var ett riktigt bra lunch-hak.
Kanske kom vi en dag när de inte var på topp, och då menar jag verkligen inte på topp. Personalen var lika trevlig som i den sämsta skolmatsalen. Han som lade på mig fisken tittade knappt på mig. Portionen var den minsta jag sett. Den täckte inte ens halva tallriken. Fisken var extremt torr och fruktansvärt salt. 92:- för en dålig lunch, är riktigt dyrt. Ledsen, men jag kommer inte tillbaka

Tack AnnaPanna262626

Resenärer som tittade på Lundgren & Ödqvist tittade också på

Eskilstuna, Södermanlands län

Besökt Lundgren & Ödqvist? Berätta vad du tyckte!