“Gott”

Skellefteå Sushi Bar
Rankad som nr 47 av 75 Restauranger i Skellefteå
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

God sushi och snabb service. Väldigt trevligt bemötande från personalen trots att restaurangen hade fullt upp. Vi har aldrig blivit besvikna på sushin.

Tack Jeanette A

Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Vi tillbringade en fredagkväll hos er med goda vänner. Mysigt och jättegott. Trevliga servitriser. Vi kommer gärna tillbaka :-)

Tack Anneli W
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Ingen god sushi alls! Man märkte att rullade sushi va redan klara för de va kalla!! Medans lax, räkorna va varma!! Amatörer! Sedan var soppan slut och man fick soppan efter man fick sushin. Nej kommer aldrig tillbaka hit. Man fattade ju att kvinnan inte vet nånting av sushin. Gå inte dit

Tack Meriam K
Omdömet skrevs 2 september 2016 från mobil enhet

Medelmåttig sushi, serverades rumstemeratur. Riset under all kritik, som grötris.
Dyrt, flera rätter saknades som ex tonfisk.
Allt kostar extra.
Nej aldrig mer

Tack Lennart W
Omdömet skrevs 18 maj 2016 från mobil enhet

Utmärkt sushi bar i Skellefteå.
Dom har bara blivit bättre å bättre sen starten. Visserligen en av 2 som serverar sushi men dom är bäst.

1  Tack Håkan K

Resenärer som tittade på Skellefteå Sushi Bar tittade också på

Skelleftehamn, Skellefteå

Skellefteå, Västerbottens län

Besökt Skellefteå Sushi Bar? Berätta vad du tyckte!