FindHotel
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

På Stadshotellet har vi alltid fått ett gott personligt bemötande. Rummen är bra och jag gillar att ha egen bastu i anslutning till rummet. Frukosten är bra med flera goda smaker, även om jag som göteborgare saknar sillinläggning på flera norrlandshotell.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack Hermanlasse
Omdömet skrevs 3 juni 2021 från mobil enhet

Ett synnerligen enkelt hotell. Rummet har behövt uppfräschning lääänge. Ingen luftkonditionering. Inget extra, bara tvål i badrummet. Det som var mycket bra var frukosten! Här var ansvarig mån om att allt skulle vara bra. Inte väljer jag detta igen.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack birgittahkk
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Bra boende om man bara ska sova, äta och besöka staden vilket var syftet med vår resa. Rummet rymligt med bra standard förutom kylskåpet som bullrade och gav knappt någon kyla. Sen start av det? Vi drog ur stickkontakten för att få ostörd sömn. Utsikten var mot en bakgård med parkering men hade inte förväntat mig mer med det förmånliga priset. Dubbelsängar (180 cm) kan gärna ha separata madrasser men gemensam bäddmadrass och sitta ihop. Med sådan lösning stör man varandra mindre när man vänder sig i sömnen.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Staffan W
Omdömet skrevs 7 januari 2021

Stor och mycket prisvärd svit, bra sängar och fantastisk relax med stor bastu med utsikt över stadsparken från fjärde våningen. Mycket bra och tillmötesgående personal, som såg till att ordna det vi efterfrågade. Restaurangen stängd för luncher och middagar pga restriktionerna, men hade bra frukost.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Mattias J
Omdömet skrevs 22 november 2020 från mobil enhet

Mycket fint och jättetrevlig personal. Bodde två nätter och en kväll åt jag på restaurangen vilket var utmärkt. Var helt ensam i denna stora restaurang och njöt av god mat och dryck. Perfekt läge mitt i stan och nära till allt.

Datum för vistelsen: november 2020
Restyp: Reste ensam