Agoda.com
Expedia.com123 US$
eDreams124 US$
getaroom.com141 US$
Omdömet skrevs 1 september 2017

Mycket trevlig och hjälpsam personal som stannade kvar lite extra för att ta emot mig när jag skulle checka in. Trevligt rum och en fantastisk frukostbuffé som hade allt utom vita bönor. Något jag saknade lite - men det var det enda. Framför allt prisvärt - nära in till Lund men halva priset jämfört med de hotellen. Hit kommer jag definitivt fler gånger.

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack Mikael J
anna d, Receptionschef på Sure Hotel By Best Western Dahls, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2017

Hej Mikael!

Tack för din feedback och ditt fina omdöme! Hoppas vi ses snart igen.

Mvh Emelie Karlsson
Receptionen Dahls hotell

Omdömet skrevs 15 december 2016 från mobil enhet

Mysigt litet hotell som har det man behöver när man jobbat och bara ska sova. Bra sängar och supertrevliga tjejer i receptionen. Absolut prisvärt.
Bra med parkeringsplatser är stort plus.
Ända minuset var att jag bodde mot parkeringen på baksidan där några lastbilsgubbar valde att röja på kvällen

Datum för vistelsen: december 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack Fredrik J

Hej Fredrik, Tack för din feedback och ditt fina omdöme. Vi på Dahls strävar alltid efter att bli bättre på alla plan och vi ska absolut ta upp frågan om lastbilar till Securitas som patrullerar här på kvällarna. Hoppas vi ses snart igen.

Mvh Emelie Karlsson
Receptionen Dahls Hotell

Omdömet skrevs 20 maj 2016

Hotell med lite små men trevliga rum. Lite äldre inredning men rent och fräscht. Inget hotell för en längre tids boende men perfekt för övernattning i arbetet eller vid resa. Tillåter hund i visa rum vilket var ett måste för oss.

Datum för vistelsen: maj 2016
1  Tack MikaelE135
Omdömet skrevs 28 februari 2016 från mobil enhet

Lite gamla rum men fullt funktionsdugligt och fräscht och rent! Supertrevlig och hjälpsam personal. Lite fattig frukost men fräscht och helt klart godkänt. Fri parkering på utsidan och nära till motorvägen. Vi kommer absolut hit igen!!

Datum för vistelsen: februari 2016
1  Tack MrsHallberg
Omdömet skrevs 5 februari 2016 från mobil enhet

Ligger lite utanför centralort men nära E6 o E20 med bra parkeringsmöjligheter vilket är smidigt om du ska övernatta i tjänst
Rent o fint, lite svagt nätverk, fick använda min mobil/internetdelning... Receptionen stänger 22:00... Bra pris! Kommer säkert bo här ingen

Datum för vistelsen: februari 2016
Restyp: Reste i arbetet