Agoda.com
Booking.com126 US$
eDreams126 US$
getaroom.com144 US$
Omdömet skrevs 15 december 2016 från mobil enhet

Mysigt litet hotell som har det man behöver när man jobbat och bara ska sova. Bra sängar och supertrevliga tjejer i receptionen. Absolut prisvärt.
Bra med parkeringsplatser är stort plus.
Ända minuset var att jag bodde mot parkeringen på baksidan där några lastbilsgubbar valde att röja på kvällen

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Fredrik J
anna d, Receptionschef på Sure Hotel By Best Western Dahls, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2017

Hej Fredrik, Tack för din feedback och ditt fina omdöme. Vi på Dahls strävar alltid efter att bli bättre på alla plan och vi ska absolut ta upp frågan om lastbilar till Securitas som patrullerar här på kvällarna. Hoppas vi ses snart igen.

Mvh Emelie Karlsson
Receptionen Dahls Hotell

Omdömet skrevs 20 maj 2016

Hotell med lite små men trevliga rum. Lite äldre inredning men rent och fräscht. Inget hotell för en längre tids boende men perfekt för övernattning i arbetet eller vid resa. Tillåter hund i visa rum vilket var ett måste för oss.

Datum för vistelsen: maj 2016
1  Tack MikaelE135
Omdömet skrevs 28 februari 2016 från mobil enhet

Lite gamla rum men fullt funktionsdugligt och fräscht och rent! Supertrevlig och hjälpsam personal. Lite fattig frukost men fräscht och helt klart godkänt. Fri parkering på utsidan och nära till motorvägen. Vi kommer absolut hit igen!!

Datum för vistelsen: februari 2016
1  Tack MrsHallberg
Omdömet skrevs 5 februari 2016 från mobil enhet

Ligger lite utanför centralort men nära E6 o E20 med bra parkeringsmöjligheter vilket är smidigt om du ska övernatta i tjänst
Rent o fint, lite svagt nätverk, fick använda min mobil/internetdelning... Receptionen stänger 22:00... Bra pris! Kommer säkert bo här ingen

Datum för vistelsen: februari 2016
1  Tack thomasn695
Omdömet skrevs 17 augusti 2015 från mobil enhet

Detta hotell är suveränt vid övernattning i arbetet. Då hotellet ligger i Löddeköpinge och alldeles vid E6 så har man enkelt att förflytta sig på morgonen oavsett vilket håll man ska åt och man slipper den värsta stadstrafiken.
Hotellet som i tidigare år var ett Scandic hotell har fått sig en rejäl ansiktslyftning och det mest positiva är att det är rutinerad och erfaren personal som möter en redan i receptionen.
Hotellet har bra sängar och rejäla rum, bra frukost och gemytlig stämning i allmänhet.
Bra uppkoppling via WiFi vilket är ett måste om man ska jobba kvällstid. Finns ett gym i källaren också.
Enda negativa är att det borde finnas ett lite större utbud av Tv-kanaler.

Datum för vistelsen: augusti 2015
1  Tack MattiasBjurling