“Äckligt”

Lägg till den.
Burger King
Rankad som nr 17 av 22 Restauranger i Löddeköpinge
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Hittade hår i maten, kunde se in i restaurangen att hygienen inte var på topp. Även tråkig attityd på tjejer som tog min beställning. Kommer aldrig mer äta på Burger King i Löddeköpinge efter detta.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Sofie1100

Omdömet skrevs 3 juli 2019

Jag äter gärna Burger Kings 39kr meny. Prisvärt, snabbt och gott! På denna restaurangen är personalen dessutom ovanligt trevliga.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 555ann2018
Omdömet skrevs 29 januari 2019

Listan av fel är så lång att jag orkar inte skriva allt. Det värsta av allt var att min veggie burger gick tydligen inte i toastern: ostskivorna såg ut som om de kom direkt från deras förpackning, helt kalla och osmältade. Brödet och grönsakerna var också helt kalla och råa. Vidrigt. Ändå var det ingen kö, klockan var 13 ju.
Killen vid disken var också nonchalant, ställde maten på en bricka när jag hade sagt att jag ville ta med mig maten. Och gav mig fel dricka. Han verkade frånvarande, kanske var fokuserad på drive-in servicen, för han verkade lyssna på sin headset när jag pratade med honom.
Hemskt, med andra ord. När andra BK ställen är helt okej!

Datum för besöket: januari 2019
Tack Isabelle R
Omdömet skrevs 18 december 2018 från mobil enhet

En typisk BK restaurang men sämre än genomsnittet. Har ätit här tidigare och även denna gång misslyckas man med beställningen. Fel hamburgare och ljummen dricka. När beställningen tillslut blir rätt så är hamburgaren helt indränkt i ketchup och nu är även den halvljummen.
Bord och stolar är klibbiga av fett och matrester. Servicen är ok men särskilt inte snabb.
Det finns andra snabbmatsalternativ i närheten.

Datum för besöket: december 2018
Tack martinisweden
Omdömet skrevs 24 oktober 2018

Passade på att ta hämtmat när jag varit och handlat på Center Syd, och även denna gången var det fel i beställningen. Leksakerna i barnens meal fattades och den extra osten vi betalt för var inte med. Det verkar som att vi antingen har extremt otur på just denna restaurangen eller så är det dags att byta ut personalen. Nu får vi se om det blir fler besök eller om man ska ta omvägen via McDonalds istället. Lägg därtill att ett standardmeal snart kostar som en riktig middag på en bättre restaurang så lär besöken bli färre, iaf här.

Datum för besöket: september 2018
1  Tack Jimmy L

Resenärer som tittade på Burger King tittade också på

Löddeköpinge, Skåne län

Besökt Burger King? Berätta vad du tyckte!