“Sveriges sämsta McDonald”
Omdöme om McDonald's

McDonald's
Rankad som nr 19 av 24 Restauranger i Löddeköpinge

Ja var börjar man??
Finns ingen organisation och stället drivs på ett för varumärket McDonalds katastrofalt.
Hur kan man ha så enormt dåligt fungerande system där personlen
alla verkar vara första dagen på jobbet.

Datum för besöket: september 2020
Tack 938sannas

Omdömet skrevs 6 juni 2020

Skitigt och grisigt, överallt står det brickor med skräp. Tunnorna är överfulla så folk har bara satt sina brickor lite varstans. Nästan inga gäster i lokalen när vi kommer ändå ignorerar personalen oss när vi ställer oss vid kassan, de står och snackar inne i köket, efter ett tag hojtar vi på dem och då vänder de sig om och frågar om vi fått häll!!! Verkar inte som personalen har de vassaste knivarna i lådan med tanke på att när man går in i en restaurang så borde det var städat och rent så man får ett bra intryck, service är a&o den biten får de nog jobba med! Rekommenderar ingen att besöka denna restaurang finns många bättre i lödde som Max, Burger King, Lucys alla så mycket bättre än just denna Mc Donalds.

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack mariea966
Omdömet skrevs 29 februari 2020 från mobil enhet

Superhungriga går vi hit, väntar 20 minuter, får maten och tar ett pommes, kallt och mjukt... får nya... öppnar burgaren - kall, inte ens ljummen... åt dessa då vi inte hann vänta på nya burgare... att vänta 20 minuter för att få sin mat och då är den kall! Galet... så så dåligt...

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack piahakansson
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Ofräscht
Tar lång tid
Kall mat
Listan kan göras hur lång helst, gå till burger King eller max istället, här är helt värdelöst
Se bild....

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack cnsweden
Omdömet skrevs 12 november 2019

Första dagen hade de inte förberett kläder så vi fick inte jobba. Andra dagen så hade de inte kläder igen och vi satt i mer än 4 timmar och väntade på att någon skulle fixa kläder. Personal blev sedan arga på oss för att vi blev uttråkade och väntade bland serveringen. Men vad förväntar man sig när man låter ungdomar sitta utan något att göra.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack Joey F

Resenärer som tittade på McDonald's tittade också på

Löddeköpinge, Skåne län

Besökt McDonald's? Berätta vad du tyckte!