“Gott”

sön 6/12
20:00
Rankad som nr 5 av 19 Restauranger i Säffle
Omdömet skrevs 31 juli 2020

God och vällagad mat, personalen servade bra om än med uttråkad uppsyn. Gemytligt ställe som vi, för matens skull, gärna återkommer till!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Sportster53

Omdömet skrevs 11 juli 2020

Helt otrolig mat serverad av trevlig serviceinriktad personal. Trevliga och tillmötesgående. Fin miljö och en supermysig uteservering . Goda drinkar och massa öl att välja på

Datum för besöket: juli 2020
Tack MaId45GY
Omdömet skrevs 12 januari 2020

Trots väl tilltagen tid (från vår sida) och ca en timmes väntan på maten blev det tight tidsmässigt till teaterställningen som vi skulle vidare på. Dessert mm fick vi skippa.Mycket folk i restaurangen, kökets kapacitet räckte uppenbarligen inte till. I övrigt utsökt mat, när vi äntligen fick den.

Datum för besöket: november 2019
Tack Inspire374757
robinp239, Ägare på Galna Tuppen, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2020

Hejsan!
Tack för ditt omdöme. Vill be om ursäkt för väntetiden vet att vi hade fullt upp i köket, detta kök kan vara ganska svårjobbat när restaurangen är full!

Vi hoppas att du vill ge oss någon chans till? :)

Mvh Robin Pettersson

Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Riktigt bra mat! När vi först kom in i restaurangen blev jag lite förvånad över inredningen som verkar vara från tidigt 90tal. Bemötandet vi fick av personalen var supertrevligt. Tyvärr fick vi vänta länge på maten men när den väl kom kändes det värt väntan. Maten var riktigt fint presenterat och gjord med kärlek. Som vegetarian brukar det inte finnas så mycket roligt på menyn men det här var verkligen riktigt bra!

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack 300marenb
Omdömet skrevs 4 januari 2020

Det dröjde en stund innan maten kom. Menyn var lite begränsad.
Men maten var fin, vällagad och det fanns hantverk i maten. Maten förtjänar lite finare inredning som matchar maten. Men välsmakande och fint upplagt

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack 194fredrikp

Resenärer som tittade på Galna Tuppen tittade också på

Säffle, Värmlands län

Besökt Galna Tuppen? Berätta vad du tyckte!