• Restaurang
  • Fri parkering
Agoda.com
Agoda.com
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Gjorde misstaget att boka in mig på det här hotellet. Trodde hotell i kedjan nordic choice hade någon slags standard men detta hotell var verkligen riktigt dåligt.

Första intrycket av hotellet var rakt igenom dåligt. Det tog tid innan receptionisten ens orkade lufta upp sitt huvud när jag hade tagit mig genom entrén. När jag hade en meter kvar så tittade hon upp och stirrade på mig. Första tanken var: "sorry, förlåt om jag stör men jag har bokat här". Sen blev det inte direkt bättre. Riktigt dålig service i receptionen av hon som checkade in mig.

Allt kändes nedgånget och sunkigt. Skulle behövas en omfattade renovering för att få ordning på detta.

Frukostmatsalen såg riktigt tragisk ut. Typ som lastbilsfärjan till Rostock. Fattades bara ett gungande hav utanför.

Annars var en i personalen i köket väldigt trevlig. En ljushårig kvinna som verkade vara arbetsledare där uppfattade jag det som. Hon var den som utmärkte sig och var riktigt trevlig.

Bodde här: juni 2017, reste i arbetet
1  Tack EdLiKi
Omdömet skrevs 27 april 2017

Ett bra hotell i Säffle som har trevlig personal och rymliga rum med bra sängar. Jag åt en fantastiskt god middag i deras restaurang, bestående av oxfile, sötpotatis, sallad och barbecuesås. Efter det en god natts sömn i ett bra ljudisolerat rum.

• Bodde här: april 2017, reste i arbetet
Tack Dag_Lundgren
Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Saknade mycket på lunchen, flera maträtter som inte varit kompletta vid upprättade tillfällen. Personalen sa "du får komma och äta tidigare nästa gång"! Har ni lunch så har ni lunch, fixa nog med mat. Jag betalar för min mat.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack 829johan
Omdömet skrevs 19 februari 2017 från mobil enhet

Perfekt läge för övernattning på resa mellan Skåne och Sälenfjällen. Bra läge centralt i Säffle men med närhet till E45:an. Bra restaurang och stort gym samt pool. Trevlig personal och god mat. Bra frukostbuffé.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Jörgen L
Omdömet skrevs 1 februari 2017 från mobil enhet

Ett helt ok standardhotel. Fick ett stort familjerum trots att jag var ensam och hotellet var långt ifrån fullt.
Serverade en god lunchbuffé till normalpris inkl kaffe och glass.
Frukosten var helt ok. Bonus för våffeljärnet.
Minus: rummet var kallt. Dubbla täcken, strumpor och t-shirt gjorde natten dräglig. Man ska inte behöva sitta med skor på inne för att hålla fötterna varma. Även dålig belysning i rummet. Trots alla lampor (6st) så var det dunkelt. Hade tänkt jobba lite under kvällen med det var svårt.
Tveksamt om jag kommer bo här igen. Inte i januari vf.

Bodde här: februari 2017, reste i arbetet
Tack Jonas M