“En natt i Säffle”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
First Hotel Royal
Rankad som nummer 1 av 2 hotell i Säffle
Omdömet skrevs april 27 2017

Ett bra hotell i Säffle som har trevlig personal och rymliga rum med bra sängar. Jag åt en fantastiskt god middag i deras restaurang, bestående av oxfile, sötpotatis, sallad och barbecuesås. Efter det en god natts sömn i ett bra ljudisolerat rum.

• Bodde här: April 2017, reste i arbetet
Tack Dag_Lundgren

Omdömet skrevs februari 26 2017 från mobil enhet

Saknade mycket på lunchen, flera maträtter som inte varit kompletta vid upprättade tillfällen. Personalen sa "du får komma och äta tidigare nästa gång"! Har ni lunch så har ni lunch, fixa nog med mat. Jag betalar för min mat.

Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
Tack 829johan
Omdömet skrevs februari 19 2017 från mobil enhet

Perfekt läge för övernattning på resa mellan Skåne och Sälenfjällen. Bra läge centralt i Säffle men med närhet till E45:an. Bra restaurang och stort gym samt pool. Trevlig personal och god mat. Bra frukostbuffé.

Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
Tack Jörgen L
Omdömet skrevs februari 1 2017 från mobil enhet

Ett helt ok standardhotel. Fick ett stort familjerum trots att jag var ensam och hotellet var långt ifrån fullt.
Serverade en god lunchbuffé till normalpris inkl kaffe och glass.
Frukosten var helt ok. Bonus för våffeljärnet.
Minus: rummet var kallt. Dubbla täcken, strumpor och t-shirt gjorde natten dräglig. Man ska inte behöva sitta med skor på inne för att hålla fötterna varma. Även dålig belysning i rummet. Trots alla lampor (6st) så var det dunkelt. Hade tänkt jobba lite under kvällen med det var svårt.
Tveksamt om jag kommer bo här igen. Inte i januari vf.

Bodde här: Februari 2017, reste i arbetet
Tack Jonas M
Omdömet skrevs december 5 2016

Incheckningen var lite rörig då en större grupp kom samtidigt som oss. Rummet bra möblerat med bra sittmöbler och en hyfsad queensize säng. Rummet kändes lite slitet. Standard hotellfrukost i en ganska tråkig matsal. Snabb och bra utcheckning.

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Jan H
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Säffle
15,2 km bort
Duse Udde Camping
Nr 1 av 6 i Säffle
17 omdömen
Visa priser

Besökt First Hotel Royal? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om First Hotel Royal

Adress: Olov Trätäljagatan 2, Saffle 661 30, Sverige (Tidigare Comfort Hotel Royal)
Region: Sverige > Värmlands län > Säffle
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Swimmingpool
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 2 hotell i Säffle
Prisklass: 953 kr - 1 509 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — First Hotel Royal 3*
Antal rum: 100
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Nordic Choice Hotels, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med First Hotel Royal. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?