• Restaurang
  • Fri parkering
Agoda.com
Agoda.com
Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Saknade mycket på lunchen, flera maträtter som inte varit kompletta vid upprättade tillfällen. Personalen sa "du får komma och äta tidigare nästa gång"! Har ni lunch så har ni lunch, fixa nog med mat. Jag betalar för min mat.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack 829johan
Omdömet skrevs 19 februari 2017 från mobil enhet

Perfekt läge för övernattning på resa mellan Skåne och Sälenfjällen. Bra läge centralt i Säffle men med närhet till E45:an. Bra restaurang och stort gym samt pool. Trevlig personal och god mat. Bra frukostbuffé.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Jörgen L
Omdömet skrevs 1 februari 2017 från mobil enhet

Ett helt ok standardhotel. Fick ett stort familjerum trots att jag var ensam och hotellet var långt ifrån fullt.
Serverade en god lunchbuffé till normalpris inkl kaffe och glass.
Frukosten var helt ok. Bonus för våffeljärnet.
Minus: rummet var kallt. Dubbla täcken, strumpor och t-shirt gjorde natten dräglig. Man ska inte behöva sitta med skor på inne för att hålla fötterna varma. Även dålig belysning i rummet. Trots alla lampor (6st) så var det dunkelt. Hade tänkt jobba lite under kvällen med det var svårt.
Tveksamt om jag kommer bo här igen. Inte i januari vf.

Bodde här: februari 2017, reste i arbetet
Tack Jonas M
Omdömet skrevs 5 december 2016

Incheckningen var lite rörig då en större grupp kom samtidigt som oss. Rummet bra möblerat med bra sittmöbler och en hyfsad queensize säng. Rummet kändes lite slitet. Standard hotellfrukost i en ganska tråkig matsal. Snabb och bra utcheckning.

• Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Jan H
Omdömet skrevs 26 november 2016

Rummet var OK. Maten var en speciell grej. Att grilla en oxfile på en väldigt upphettad lava-sten när den levereras till bordet var något jag inte har provat förut. Man får in en lite stekt oxfile på en häll och så får man besked om att skära upp den och grilla den på stenen tillsammans med grönsaker. Detta funkar ju jättebra, varför har ingen annan kommit på detta? Fin service, och då är vi inte i centrala strök, men i lilla fina Säffle. Här kände jag mig hemma och fick ro i själen.

• Bodde här: november 2016, reste ensam
Tack Thomasraden