Omdömet skrevs 17 december 2015 från mobil enhet

Ligger lite utanför Vilamouras centrum och marina, men bara 15 min prom eller 2 min med hotellets gratisbuss.
Fick ett rum med trist utsikt.. men inga problem att byta till ett toppenrum med utsikt över golfområdet dagen efter
Rena och fräscha rum
2 min till första tee på pinjalbanan
Poolområde kanon, men ät på golfklubben istället, godare och 30% billigare
Frukosten toppen med kock som gör de äggrätter du vill ha
Middagsbuffen helt ok, men spar lite plats till efterättsbuffen, mycket och gott där
Trevlig hjälpsam personal
Mycket trevlig vistelse för oss kräsna
Kommer gärna tillbaka

Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack stefan z
Omdömet skrevs 15 september 2015

Trivsamt hotell med bra service. Vi gillar inte Bufferestauranger, men här finns en toppen A la Carte restaurang, att åtnjuta. Den är stängd 2 kvällar i veckan, men Hilton har en kostnadsfri buss varje kväll ned till Marinan med massor med resturanger så det är bra service för oss alla. Vi gillar inte poolbad, men här har Hilton också en buss som går varje dag från kl. 09.30 och hela dagen till havet, där Hilton har en eget område med solstolar och parasoller och t.o.m en egen lunchrestaurang - en jättestor strand förutom vårt område. Så vi har trivts och åker gärna tillbaka.

Tips för att välja rum: Kostnadsfri Wifi om Du är Guld eller Diamantmedlem
  • Bodde här: juli 2015, reste som ett par
3  Tack Margaretha245
Omdömet skrevs 21 februari 2015

Vi trivdes mycket bra, och det var bekvämt att golfklubben O Pinhal ligger precis mitt emot hotellet. Vi tog också en promenad till Marina och kom tillbaka till hotellet med deras bus. Fantastiskt bra service!

• Bodde här: februari 2015, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack Yvonne J
Omdömet skrevs 28 december 2013

ett bra hotell med hög service nivå. Personalen är riktigt bra, håller en hög Hilton nivå.
Resturang och frukost har något för alla. Bra golf runt omkring hotellet.
rummen håller hög klass och är ljusa samt tysta.

Bodde här: december 2013, reste som ett par
Tack Hakanlarsson
Omdömet skrevs 22 april 2013

Genomgående bra och snabb service från hjälpsam personal. Frukosten är enastående med många olika rätter att välja mellan. Fantastisk poolanläggning och spaanläggningen är även den något utöver det vanliga. Bra och prisvärd transfer till och från flygplats, även bra med "shuttle-service" till och från marinan. Rummen är rena och de känns också väldigt fräscha. Det enda som finns att anmärka på är prisnivån på drinkar och måltider. Min känsla är att priserna ligger cirka 10-15% högre än restaurangerna i marinan.

• Bodde här: april 2013, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts