Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (5 865)
Filtrera omdömen
5 865 resultat
Medlemsbetyg
2 974
1 931
648
180
132
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
2 974
1 931
648
180
132
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 5 865 omdömen
Omdömet skrevs 4 oktober 2014 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell, blir man medlem i Tivoli konceptet så har man free wi-fi och gratis tidning! Frukost är jättebra mycket att välja på. Läget är bra för att komma nära Vilamouras restauranger. Även nära att gå ner till stranden via poolområdet!

Bodde här: oktober 2014
1  Tack Marika F
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jorge B, General Manager på Tivoli Marina Vilamoura, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2014
Google-översättning

Dear Marika,
Thank you for sharing your Experience of staying at Tivoli Marina Vilamoura.
It is a great pleasure to know that you enjoyed our location overlooking the lively Marina and our breakfast service to which we give special attention in order to provide a range of quality products which are fitting for a hotel of our status.
Our free loyalty program, GHA Discovery, provides you also benefits in more than 450 luxury hotels around the world.
We look forward to welcome you back on your next stay in Vilamoura.
Best Regards,
Jorge Beldade
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 mars 2013

Mycket bra och prisvärt hotell,servicen var bara toppen,rummet en Juniorsvit var över all förväntning.Läget mitt i marinan i Vilamora med nära till barer resauranger i mängd kunde inte vara bättre.Det är inget bra eller dårligt med detta hotell allt är toppen bra,kommer gjärna tillbaka hit en annan gång.

  • Bodde här: mars 2013, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack lars_evert
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jorge B, General Manager på Tivoli Marina Vilamoura, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste ensam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jorge B, General Manager på Tivoli Marina Vilamoura, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Bodde här: juli 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jorge B, General Manager på Tivoli Marina Vilamoura, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen