“Superfin lägenhet & bra läge!”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Roam50034
1 omdöme
“Superfin lägenhet & bra läge!”
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 för en vistelse i juli 2019

Vi (två vuxna, två barn, och svärmor) tillbringade en vecka i David H's lägenhet i Vilamoura i slutet av luli.
En fantastiskt fin och välplanerad lägenhet i bra läge som passar både barnfamiljer och par!
Våra två barn (12 & 15 år gamla) lade direkt beslag på takvåningen uppe på terrassen och hade det superbra där hela veckan! Rummet uppe på takterrassen är mysigt och förutom två bekväma sängar finns även ett fullstort badrum med toalett.
Utomhusdelen av takterrassen är också fin med en soffgrupp + solstolar.
Själva lägenheten har ett fint och fullutrustat kök inkl. en Nespressobryggare, ett stort och fint vardagsrum, och två fina sovrum med egna badrum.
Allt från entrén, poolområdet, och själva lägenheten är rent, snyggt, och fråscht!
Vi åt frukost varje morgon på terrassen som har utsikt över Vilamouras Laguna Course - och man ser även en del av havet.
Läget ca 1 km från marinan (där de flesta restaurangerna ligger) och en knapp kilometer till stranden är perfekt!
Vi hyrde en bil under veckan vilket var bra - för då kunde vi enkelt och snabbt besöka olika stränder och andra sevärdheter.
Denna gång var det ingen golf på schemat, men jag har spelat samtliga banor tidigare, och Dom Pedro Old Course är min favorit i området. Men de bästa banorna enligt mig är Val De Lobo och San Lorenzo som ligger typ 10-15 min därifrån.
Rekommenderar verkligen både lågenheten och området! Fina stränder, riktigt bra restauranger, och Quarteiro har en skön "puls"!

Datum för vistelsen: juli 2019
Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
aug 7 2019
Stort tack för vänligheten, ni är alltid välkomna tillbaka. Tag med golfklubborna nästa gång :)
kiwijenth ...
Omdömet skrevs 1 september 2019 för en vistelse i augusti 2019

Datum för vistelsen: augusti 2019
Svar från företaget
sep 13 2019
Thanks for kind words Jenifer, great to hear you had a good time. Concerning the horizontal bars I don't think it is possible to get through, even for a baby, but it could be scary enough I agree. Nonetheless we are considering plexi covers which also would be great on windy days. /David
Necoritad ...
Madrid, Spanien
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
Omdömet skrevs 23 augusti 2019 för en vistelse i augusti 2019

Datum för vistelsen: augusti 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera