“Middag med vänner”

The Fisherman's Shack
Rankad som nr 14 av 212 Restauranger i Vilamoura
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 12 april 2018 från mobil enhet

Ett väldigt familjärt och trevligt ställe med väldigt god mat och trevlig service. Ser inte mycket ut från utsidan men prova och du blir inte besviken

Tack Jocke N

Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Var på semeter i vilamoura och besökte Fisherman s shark flera gånger. Vi åt mycket gott och blev trevligt bemötta av personalen, kände vi ville gå dit varje kväll.

Anne Mari och Karl

Tack Karl M
Omdömet skrevs 30 augusti 2016 från mobil enhet

Maten okej, servicen sådär vi fick vänta galet länge på maten så gå inte dit hungriga. . . . . . . . . . . ! Ligger lite tråkigt i en passage

Tack catharinal783
Omdömet skrevs 6 juli 2015

Trevlig personal. Vi åt Monkfish som smakade helt fantastiskt. Bäst att reservera bord för det är oftast fullt.

Tack Golfanders
Omdömet skrevs 15 april 2013

Mycket trevligt ställe med bra servering. Var där 2 gånger i löpet av en vecka. Alla 4 i sällskapet var mycket nöjda med maten. I tillägg var det mycket prisvärt. Kan bli stamgäst där om jag reser till Vilamoura igen.

• Atmosfär
Tack Bajenekas

Resenärer som tittade på The Fisherman's Shack tittade också på

Vilamoura, Quarteira
Quarteira, Faro District

Besökt The Fisherman's Shack? Berätta vad du tyckte!