Omdömet skrevs 17 oktober 2017 från mobil enhet

Ett medelklass hotell på Lofoten skulle jag säga, inget lyx men inget skit heller. Prismässigt är det inte billigt men inte jättedyrt heller med tanke på att det är Lofoten.. bra läge på en "ö" som går ut från Svolvaer, be om att få ett rum med balkong. Superfint att sitta på balkongen och titta på när Hurtigrutten lägger till och lyssna på när vattnet skvalpar under fötterna.. det som drar ner betyget är frukosten, var lite väl enkelt. Ett fåtal pålägg att välja på, tråkigt är nog passande ord.

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Pernilla N
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvaer, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2017

Kjære Pernilla N,

Tusen takk for din tilbakemelding på deres opphold her hos oss. Vi har sett på frokosten og gjort noen endringer, dette fordi du gir oss tilbakemdling. Tusen takk for at du gjør oss bedre :)
Håper vi ses igjen ved annen tur til Svolvær og Lofoten.

Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Ett trevligt hotell som fått högsta betyg om inte en liten detalj, det saknades bacon till frukostens scramlade egg. Alla stekta ägg som låg där hade en liten baconskiva på toppen. eftersom det saknades bacon eller korv till övriga rätter plockades även dessa eftertraktade små bacon skivorna bort av restaurang gästèrna. i övrigt var allt bra med en liten slimmad meny i restaurangen.
helhetsintrycket är ändå toppen men snålheten bedrar visheten. närheten till vatten var påtagligt underbar.
bilden tagen från rummets balkong

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Per L

Kjære Per L,

Tusen takk for din gode tilbakemelding. Det er en glede å fortelle at vi har endret på dette med baconrutinene, dette takket være din kommentar. Takk for at du hjelper oss å bli bedre :)
Håper vi ses ved en annen anledning her i Svolvær og Lofoten.

Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger på en väldigt mysig plats med berg och vatten runt i kring.
Jag bodde i ett superior rum eller superior extra. Rummet var rent och bra. Trots att det var en festival utanför hotellet så hade rummen helt ok ljudisolering. Balkongen och utsikten var fantastisk.

Frukosten var bra och kocken Sture var suverän och kokade en kastrull havregrynsgröt åt oss trots att de inte egentligen hade det på frukosten.
Personalen var mycket hjälpsam då vi fick frysa ner vår fångade fisk samt frysklabbar i deras frys.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
1  Tack Madeleine W
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvaer, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2017

Kjære Madeleine W,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at dere hadde et trivelig opphold her hos oss. Tilbakemeldingen din er sendt videre til Sture og resten av teamet.
Ønsker deg en god dag også håper vi at vi ser deg igjen her i Lofoten.

Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Bra läge mitt i hamnen. Trevligt hotell med de flesta rummen med havsutsikt och många med egen balkong. Vi fick ett rum med utsikt mot hamnen och inloppet till Svolvær. Rummen är små och badrummet likaså. Men de är rena och fräscha. Sköna sängar och kuddar.
Bra buffé-frukost med det mesta.
Trevlig bar och lobby.
Hotellet har även en trevlig restaurang. Trevlig och hjälpsam personal.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Sophie R
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvaer, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2017

Kjære Sophie R,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding på deres opphold her hos oss. Vårt team arbeider hver dag for at våre gjester skal ha et fint opphold. Jeg vil gi tilbakemeldingen din om renhold, frokost og restauranten videre til vårt fantastiske team.
Håper vi ses ved annen anledning på Scandic Svolvær.

Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Bra beläget hotell i Svolvear .. hade ett rum med balkong ut mot vattnet.. trevligt att sitta och ta ett glas vin och se när Hurtigrutten lägger till i hamnen. God mat och trevlig personal.. rummen okey.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Christian G
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvaer, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017

Hei Christian G,

Tusen takk for fin tilbakemelding, vi er glade for at dere hadde et trivelig opphold her hos oss.
Håper vi ses ved en annen anledning også.