“OK mat i mysig miljö”

Rankad som nr 39 av 95 Restauranger i Lindos
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 23 oktober 2015

Vi delade på grekisk sallad och pasta och satt uppe på takterrassen med sol skydd. Det gav oss god utblick över Lindos och alla dess gränder, Toppbetyg på den grekiska salladen. Bra service och supermyiog miljö

Tack annlew63

Omdömet skrevs 24 september 2015

Lindos är mycket speciellt, trångt men mysigt. Att då hitta en restaurang mitt i smeten och med möjlighet att blicka ut över alla hustaken med ett myller av gränder däremellan - är fantastiskt. Souvlaki som är min favorit av grekiska rätter bevisade också att vi valt rätt ställe. Mycket god med äkta smaker.

Tack Owe K
Omdömet skrevs 23 juli 2015 från mobil enhet

Vårt favoritställe i Lindos. Trevlig personal, utmärkt god mat, samma meny som alla andra men med det lilla extra som krävs. Fantastisk utsikt över staden och Akropolis. Alla i familjen nöjda!

1  Tack AnnKatarin
Omdömet skrevs 4 maj 2015

Här var det typiskt grekiskt , vilken terass och vilken trevlig miljö, snabb service och mycket gott , moussaka provades

Tack Lars-Conny H
Omdömet skrevs 20 april 2014 från mobil enhet

Vi satt här en kväll och tittade ut över taken. Vi åt risotto med skaldjur helt underbart. Min son åt pepparstek som var det godaste han ätit. Kan varmt rekommendera denna krog.

Tack Katarina L

Resenärer som tittade på Stefany's Restaurant tittade också på

Lindos, Rhodos stad
Lindos, Rhodos stad

Besökt Stefany's Restaurant? Berätta vad du tyckte!