“Un Caserio de ensueño”
annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om Caserío Otalora

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

9 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 6 april 2016 för en vistelse i mars 2016

Datum för vistelsen: mars 2016
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Resegrupp: Con amigos
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Större grupper
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 20 2016
Muchas gracias Daniel por tu opinión. También fuisteis unos huespedes estupendos.
Es cierto que en una habitación, el suelo de madera (del S. XVIII), es a su vez el techo de la habitación que está debajo. Son los inconvenientes que tienen las cosas auténticas.
Muchas gracias por tus comentarios.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera