“Riktigt bra fiskrestaurang”

mån 4/7
20:00
Rankad som nr 2 av 5 Restauranger i Käringön
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Genuin krog med huvudfokus på fisk- och skaldjur. Hög servicenivå och duktiga kockar ger en bra upplevelse. Våra favoriter ikväll gratinerade musslor (förrätt) , Bergtunga (varmrätt) och jordgubbar med fläder och viol. Hög stämning och fantastisk utsikt höjde intrycket ytterligare.

Tack M2948HJroberts

Omdömet skrevs 4 juli 2021 från mobil enhet

Fantastisk personal och underbar lunch! Personalen (vi hade minst tre vid vårt bord) var både trevliga och ytterst professionella. Maten var av hög kvalitet: hit kommer vi gärna igen! Lokalerna var dessutom väldigt charmiga. Hade inte så höga förväntningar (kände inte till det sedan innan) men hade en mycket fin upplevelse här!

Tack Excursion49619764060
Omdömet skrevs 6 juni 2021

Har besökt denna restaurang under flertalet tillfällen per år under nästan 30 år. Mat och dryck har alltid varit till full belåtenhet (5⭐️), man vet ofta vad man vill ha då man är traditionalist i grunden.
Något jag, som själv anser mig som en stamkund då jag lagt ganska mycket tid på denna restaurang, retar mig på är att den personliga servicen i princip försvunnit. Det är numer stelt, tråkigt och ingen känsla för mig som kund (som faktiskt lägger en hel pengar varje gång).
Det har krafullt förändrats över tid denna känsla av att man betyder något.
Det fanns en tid när man blev uppringd av Lalla och han frågade om man fortfarande var intresserad av att besöka Pettersson på midsommar samt att man var välkommen.

Those were the time....

/Morgan Lundberg.

1  Tack 560morganl
Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Peterson's krog är ett kanonställe att gå till om man är ute med båten på västkusten. maten är alltid kanon och vinlistan är bra. ett av de få ställena där det är mer focus på maten än på utsikten. servicen var också bra.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack nilsm660
Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Vi var 16 personer, som blev väl omhändertagna, och placerade med Corona hänsyn. Servicen höll hög klass, och även barnen blev nöjda. Såväl mat som dryck höll hög klass.

Datum för besöket: september 2020
Tack Christer S

Resenärer som tittade på Peterson's Krog tittade också på

Käringön, Västra Götalands län
Käringön, Västra Götalands län

Nösund, Västra Götalands län

Besökt Peterson's Krog? Berätta vad du tyckte!