“No.1 fiskrestaurang pp Käringön ”
Omdöme om Peterson's Krog

Peterson's Krog
Boka bord
fre 27/11
20:00
Rankad som nr 2 av 5 Restauranger i Käringön
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Wow! Petersons är ett måste på Käringön. Underbart läge, underbar fisk! Så smarrigt! Sitt på deras brygga i solen är ett hett tips!

Tack madgust

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Vi var två hungriga som anlände sent till lunchen. Blev lovade ett bord inom 15 min och blev sedan serverade en fantastisk måltid. Min make är kräsen men det var de godaste revben han ätit som gick fint ihop med den annorlunda coleslaw och godaste ostsås dippen. Jag åt ”Havets Wallenbergare” som var perfekt sammanställd. Om jag får tipsa kocken skulle det vara extra smakfullt med lite riven pepparrot som pricken över i. Till efterrätt åt jag godaste Mandelkakan och maken glass med jordgubbar. Allt var toppen, vällagat, smakfullt och fin service. Vi gick väldigt mätta därifrån

1  Tack ulrikasamuelsson
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Världsklass!! Jag åt deras ribs som var bland det godaste jag har ätit. Servicen var bra och vi kommer med säkerhet att komma tillbaka senare i veckan under vårt besök.

Tack petersU9794JT
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk pärla!
Magisk god mat för vuxna självklar att besöka på kärringön.
Barnmaten var dock lite sämre tyvärr.

Tack jessical932
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Var där när det öppnade och hade möjlighet att välja bord fritt utomhus.
Åt havets Wallenbergare och veckans fisk, båda väldigt goda men den förstnämnda vinner.
Gott bröd och ört-färskost innan som vi fick påfyllt till gratinerade musslorna som vi delade på till förrätt.
God service och fantastiskt läge. Fick dock känslan av att vi hade lite tur gällande vem som serverade oss då alla inte verkade hålla samma standard.
Summerar: ett mycket bra besök under våg dag ute på den idylliska ön. Mer prisvärt än andra turisthak som inte uppfyller förväntningarna.

Tack wbrunius

Resenärer som tittade på Peterson's Krog tittade också på

Käringön, Västra Götalands län
Käringön, Västra Götalands län

Nösund, Västra Götalands län

Besökt Peterson's Krog? Berätta vad du tyckte!