“Mediokert”

fre 25/6
20:00
Rankad som nr 4 av 5 Restauranger i Käringön
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Vi åt middag där och maten var medioker och personalen ouppmärksam. Vi fick gå till bardisken och betala eftersom personalen inte kom.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 9elinb

Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Fick en trevlig kväll med underbart väder o utsikt, service på topp, trevligt bemötande av tjejen med fläta vilket alltid uppskattas, entrecote med risotto var supergott.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Sweden201608
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Ett måste! köp en stor räkmacka - helt fantastisk, kan den dessutom avnjutas ute på bryggan så är det klass!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Sannegarden
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Så sjukt god räkmacka! Riktigt rågbröd, generöst med räkor, rom och picklad rödlök. Mums! Gick snabbt att få. Inga problem att få take-away. Underbar service! Läget är kanon, precis vid havet!

Datum för besöket: juli 2020
Tack madgust
Omdömet skrevs 6 juni 2020

Vi åt något som de kallade krabbsallad med asiatisk smak. Visst,, men nudlarna var inte tillagade tillräckligt, ett par minuter till var helt nödvändigt ock krabban som ingick var av någon anledning uppvärnd och hade tappat sin färska smak. Nej inte kul eller gott alls trot högt pris. Nix inte mer

Datum för besöket: juni 2020
Tack tommyh608

Resenärer som tittade på Käringöns Brygga tittade också på

Käringön, Västra Götalands län

Besökt Käringöns Brygga? Berätta vad du tyckte!