Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Karl S

Bästa upplevelsen

Omdöme om Lotshotellet
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 5 okt. 2022
Vi var ett gäng på 8 personer som gratulerade två 50 åringar, alla väldigt resvana. Vi fick en fantastisk upplevelse av Klas och Milla från början till slut. Kvalitén på Hotellet är mycket bra. Kan varmt rekommendera Lots Hotellet.
Datum för vistelsen: oktober 2022
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Klas Wimmerstedt, OwnerLotshotellet, svarade på det här omdömet
Svarade 19 dec. 2022
Tusen tack för ert fina omdöme - vi hoppas på ett snart återseende!
  • eDreams
    • Priceline
    5.9 km från Lotshotellet
    Visa fler hotell i Käringön
    Omdömet skrevs 30 september 2022 från mobil enhet

Fantastisk service och utsökta våfflor under frukosten. Eftersom vi gifte oss under vistelsen så flaggade hotellet för oss. Vilket var en riktigt fin bonus.

Käringön är en fantastisk plats och på Lotshotellet bor du som bäst.

Tack M9401ZYrichardh
    Klas Wimmerstedt, Owner på Lotshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2022

Ni var så himla fina! Vi tycker att ni ska skapa en tradition av att fira era bröllopsdagar hos oss på Käringön... :-)

Omdömet skrevs 19 september 2022

Underbart ställe med mysig lyxig känsla. Härligt bemötande med ”det fixar vi ” från bästa Milla o Klas. Frukosten m våfflor 🫶 Unna er gärna hämtning m deras båt. Bastu m havsbad är ett måste 😅
    Vi är redan stamgäster 🤩🤩

1  Tack Cinahalland

Tackar mjukast för det fina omdömet! Ni fick ju en kanonhärlig Indiansommarhelg hos oss. Skönt också att hörlurarna kom tillrätta! Vi hoppas på ett snart återseende!

Omdömet skrevs 13 september 2022

Underbart!!!!-miljö, hotell med läge, fina rum, sköna sängar. ägare med personal som genomsyras av genuint personligt bemötande, service, fantastisk frukost-ett av de bästa hotell som vi nu fått förmån att visas i!!

Rumstips: 6 rum.vi hade möjlighet till ett med balkong och utsikt över hamnen!
    1  Tack 21geirt

Vilket fantastisk omdöme ni har skrivit - tusen tack för det! Hoppas vi snart får ses igen!

Omdömet skrevs 13 september 2022

Fantastiskt bemötande, familjär något annorlunda upplevelse som inte finns på hotell.
    Fina rum, bra frukost och det enastående Creperi.
    Det fina samspelet och den lilla lilla ön mellan hotell och krogar är fantastisk.
    Hasse från Laxå.

1  Tack S6291HHhanso
    Omdömet skrevs 26 augusti 2022 från mobil enhet

Återigen haft förmånen att bo på Lotshotellet Käringön. Ett ställe man gärna återvänder till. Ett fantastiskt charmigt, fräscht och gemytligt hotell med härlig familjekänsla och Värdparet Klas och Millas känsla för service är helt outstanding. Vi kommer snart tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2022
    1  Tack Adventurer363369