Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Richard H

Vistelse under bröllop

Omdöme om Lotshotellet
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 sep. 2022från mobil enhet
Fantastisk service och utsökta våfflor under frukosten. Eftersom vi gifte oss under vistelsen så flaggade hotellet för oss. Vilket var en riktigt fin bonus.

Käringön är en fantastisk plats och på Lotshotellet bor du som bäst.
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Klas Wimmerstedt, OwnerLotshotellet, svarade på det här omdömet
Svarade 19 dec. 2022
Ni var så himla fina! Vi tycker att ni ska skapa en tradition av att fira era bröllopsdagar hos oss på Käringön... :-)
2 991 kr
    17.7 km från Lotshotellet
    16.1 km från Lotshotellet
    Visa fler hotell i Käringön
    Omdömet skrevs 19 september 2022

Underbart ställe med mysig lyxig känsla. Härligt bemötande med ”det fixar vi ” från bästa Milla o Klas. Frukosten m våfflor 🫶 Unna er gärna hämtning m deras båt. Bastu m havsbad är ett måste 😅
    Vi är redan stamgäster 🤩🤩

1  Tack Cinahalland
    Klas Wimmerstedt, Owner på Lotshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2022

Tackar mjukast för det fina omdömet! Ni fick ju en kanonhärlig Indiansommarhelg hos oss. Skönt också att hörlurarna kom tillrätta! Vi hoppas på ett snart återseende!

Omdömet skrevs 13 september 2022

Underbart!!!!-miljö, hotell med läge, fina rum, sköna sängar. ägare med personal som genomsyras av genuint personligt bemötande, service, fantastisk frukost-ett av de bästa hotell som vi nu fått förmån att visas i!!

Rumstips: 6 rum.vi hade möjlighet till ett med balkong och utsikt över hamnen!
    1  Tack 21geirt

Vilket fantastisk omdöme ni har skrivit - tusen tack för det! Hoppas vi snart får ses igen!

Omdömet skrevs 13 september 2022

Fantastiskt bemötande, familjär något annorlunda upplevelse som inte finns på hotell.
    Fina rum, bra frukost och det enastående Creperi.
    Det fina samspelet och den lilla lilla ön mellan hotell och krogar är fantastisk.
    Hasse från Laxå.

1  Tack S6291HHhanso
    Omdömet skrevs 26 augusti 2022 från mobil enhet

Återigen haft förmånen att bo på Lotshotellet Käringön. Ett ställe man gärna återvänder till. Ett fantastiskt charmigt, fräscht och gemytligt hotell med härlig familjekänsla och Värdparet Klas och Millas känsla för service är helt outstanding. Vi kommer snart tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2022
    1  Tack Adventurer363369
    Omdömet skrevs 13 augusti 2022 från mobil enhet

Så otroligt bra! Från början till slut.
    Även om jag bortser från fantastisk skärgårdsmiljö, fint hotelläge i hamnen och underbart väder är fortfarande allt perfekt! Jag gör en lista: bokningen, återkopplingen, transporten (det är en ö…), hotellbyggnaden, rummet, maten, personalen, städningen, kvalitet på inredning och material, finish på ytor. Och som grädde på moset: värdparet/ägarna som är vänliga, sociala, intresserade utan att vara påträngande och som verkar ha en genuin vilja att erbjuda hög kvalitet. Ett extra plus till tjejen i personalen som sjöng och spelade gitarr i solnedgången när vi avnjöt våra underbara crêpes.
    I’ll be back!

Rumstips: Färjan från Tuvesvik är ofta full. Hotellet erbjuder båttaxi till rimligt pris då du har en rumsbokning.
    Datum för vistelsen: augusti 2022
    1  Tack Catharina L